eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyuszczelka pod głowica czy to wada ukryta ? › Re: uszczelka pod głowica czy to wada ukryta ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.ent22.internet
    dsl.tpnet.pl!not-for-mail
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: uszczelka pod głowica czy to wada ukryta ?
    Date: Mon, 17 Jun 2019 21:36:36 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <qe8q45$bh$1$Adam@news.chmurka.net>
    References: <5d067dee$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 17 Jun 2019 19:36:37 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Adam";
    posting-host="ent22.internetdsl.tpnet.pl:83.15.205.22";
    logging-data="369"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.7.0
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <c...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2658768
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-06-17 o 12:30, Zenek Kapelinder pisze:
    > We wszystkich umowach jakie mialem/widzialem/slyszalem jest zapis ze stan samochodu
    jest znany kupujacemu. Do tego nie spotkalem sie z odmowa ze strony sprzedajace co do
    zgody na pojechanie na stacje diagnostyczna/mechanika w celu okreslenia stanu
    technicznego. Jesli kupujacy zrezygnuje ze sprawdzenia stanu technicznego to na
    ogolnej zasadzie ze chcacemu nie dzieje sie krzywda moze w dupe sprzedawce pocalowac.
    Uwalona uszczelka pod glowica jest latwa do zdiagnozowania. Wystarczy tani pomiar
    cisnienia sprezania. Przy okazji taki pomiar bardzo duzo powie o stanie silnika.
    >

    Ciśnienie sprężania dużo mówi, o ile jakiś cwany inaczej sprzedawca nie
    dolał jakiegoś eliksiru do oleju. A lepkości ani składu oleju sprawdzić
    łatwo się nie da.

    Natomiast w nowszych dizlach z systemem common-rail sprawdzenie
    ciśnienia sprężania już nie jest takie trywialne, jak w starych ze
    świecami i pompą rotacyjną.
    Poza tym może być perforacja do układu chłodzenia, co zwykły pomiar
    ciśnienia na zimnym silniku raczej nie wykaże. Ale wtedy jest "majonez"
    na korku oleju, a przy pracy silnika bez korka oleju może mocno dmuchać.
    Ale trzeba mieć też rozeznanie, jakie dmuchanie to "mocno".


    --
    Pozdrawiam.

    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: