  • Data: 2014-01-17 03:26:23
    Temat: Re: usuwanie wilgoci z szafy sterowniczej wolnostojącej
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Mario napisał:

    > Wraca dyskusja o drożynie w ELFA :) Sam się nie raz wypowiadałem, że dla
    > mnie za drogo i potrafię znaleźć tańszego dostawcę. Ale w wielu firmach
    > utrzymanie ruchu zaopatruje się (chyba nadal) w Elfa. Ich zaletą jest
    > to, że możesz tam kupić wszystko, od tranzystora po sterownik PLC. Inni
    > - tańsi dostawcy bardziej się specjalizują albo w elektronice albo w
    > automatyce. W dodatku połączyli się jakiś czas temu z Distrelec.

    Utrzymanie ruchu, prototypy... Taniej, nie wiedząc czy element będzie mi
    pasował, kupić trzykrotnie przepłacając pięć sztuk jak kupić u
    dystrybutora pięćset - i wsadzić do szuflady być może na wieczność...
    A na free sample czasem przy robieniu prototypu nie ma czasu czekać,
    zresztą ile razy można się o darmowe próbki tego samego zwracać?

    Do planowej, bieżącej działalności (utrzymanie jest działalnością
    częściowo jedynie planowalną) firmy typu ELFA się nie nadają na dostawców.

    --
    Darek