  • 11. Data: 2011-09-13 15:55:54
    Temat: Re: usuniecie simlocka w zabytkowym E61 (Nokia)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem.pl> napisał
    > Zakładałem, że każdy chłopak/facet jeśli nie zna osobiście, to z
    > polecenia znajdzie jakiś zaufany "komis/serwis" i tam zdejmie
    > simlocka, zamiast iść na ślepo do jakiegoś "artysty". To jest
    > chyba oczywiste i nie trzeba tego tłumaczyć aż tak dosadnie.

    Ja na przyklad nie znam.
    Polec mi prosze jakis zaufany serwis w zachodniej czesci wroclawia.

    J.

  • 12. Data: 2011-09-14 08:58:45
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał

    > A jesli sie jednak zdarzy przypadek jeden na tysiac i procedura ktora zawsze
    > dzialala tym razem nie zadziala, to co zrobisz ?
    > Napisz jak zreanimujesz telefon ...

    Reanimować po ściągnieciu simlocka boxem? Ty w ogóle wiesz o czym piszesz, czy
    lubisz pieprzyc bzdury jak Babcia Dobosz?

    > Za 10 ? co roku wychodza nowe modele, byc moze z nowymi zabezpieczeniami.

    A co mają do tego nowe modele?
    Weź synku poczytaj wątek od początku zanim wyskoczysz znów z jakimś idiotyzmem.
    Przecież Babcia wciąż płacze po swojej e61, weź doczytaj ok?

  • 13. Data: 2011-09-14 09:19:14
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-09-14, o godz. 10:58:45
    "Tomek" <p...@z...spamem.pl> napisał(a):

    > Weź synku poczytaj wątek od początku zanim wyskoczysz znów z jakimś
    > idiotyzmem. Przecież Babcia wciąż płacze po swojej e61, weź doczytaj
    > ok?

    Ojcze - dziękuję że lepiej niż ja wiesz co ja robię. Tyle że Cię
    zmartwię - nie płaczę po E61. Simlock był zdejmowany bo oddałem ją za
    darmo znajomemu. Niestety nie uwierzę że jakakolwiek metoda jest w 100%
    bezpieczna dla każdego telefonu - za dużo w życiu widziałem.

    Zdrówko

  • 14. Data: 2011-09-14 09:20:23
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 14 Sep 2011 11:19:14 +0200, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

> [...]
    > darmo znajomemu. Niestety nie uwierzę że jakakolwiek metoda jest w 100%
    > bezpieczna dla każdego telefonu - za dużo w życiu widziałem.

    Metoda oficjalna poprzez kod wpisywany z klawiatury jest 100% bezpieczna.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu"- Paweł "robbo" Kamiński

  • 15. Data: 2011-09-14 09:38:25
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-09-14, o godz. 10:20:23
    Waldek Godel <n...@y...org> napisał(a):

    > Metoda oficjalna poprzez kod wpisywany z klawiatury jest 100%
    > bezpieczna.

    Z tzw. "życia" wiem że nie jest w 100% bezpieczna. ;-) Wklepanie
    kodu przy mnie zaskutkowało totalnym zablokowaniem telefonu z którym
    nie poradził sobie nawet serwis producenta.

    Zdrówko

  • 16. Data: 2011-09-14 09:43:06
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 14 Sep 2011 11:38:25 +0200, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

    > Z tzw. "życia" wiem że nie jest w 100% bezpieczna. ;-) Wklepanie
    > kodu przy mnie zaskutkowało totalnym zablokowaniem telefonu z którym
    > nie poradził sobie nawet serwis producenta.

    to znaczy, że telefon był już wcześniej uszkodzony albo miał zwalone
    oprogramowanie i wystąpienie tego czy innego problemu to była kwestia
    czasu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Pecety beda folklorem w kilku domach. Reszta nie potrzebuje tego typu

  • 17. Data: 2011-09-14 10:04:23
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał:

    > to znaczy, że telefon był już wcześniej uszkodzony albo miał zwalone
    > oprogramowanie i wystąpienie tego czy innego problemu to była kwestia
    > czasu.

    Waldek, po 5 latach nie wytłumaczysz komuś, że to wina telefonu.

  • 18. Data: 2011-09-14 10:07:16
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał:

    > Niestety nie uwierzę że jakakolwiek metoda jest w 100%
    > bezpieczna dla każdego telefonu - za dużo w życiu widziałem.

    To pewnie widziałeś samych "geniuszy" w pięciozłotowych "komisach" udających, że
    się na czymkolwiek znają.
    Zapewniam Cię, że nie zdarzyło mi się w ciągu kilkunastu lat ubić śmiertelnie
    telefonu boxem w trakcie ściagania simlocka. Za to było wielu studentów
    "elektroniki" u mnie w serwisie, którym wydawało się, że się na tym cokolwiek
    znają. Może właśnie u takiego kogoś w komisie byłeś.

  • 19. Data: 2011-09-14 10:30:00
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-09-14, o godz. 10:43:06
    Waldek Godel <n...@y...org> napisał(a):

    > to znaczy, że telefon był już wcześniej uszkodzony albo miał zwalone
    > oprogramowanie i wystąpienie tego czy innego problemu to była kwestia
    > czasu.

    Dziwne że telefon który działał 2,5 roku, miał robione w tym czasie
    aktualizacje softu nagle przestał działać po wklepaniu kodu. Grunt że
    salon zachował się OK.

    Zdrówko

  • 20. Data: 2011-09-14 10:34:35
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-09-14, o godz. 12:07:16
    "Tomek" <p...@z...spamem.pl> napisał(a):

    > To pewnie widziałeś samych "geniuszy" w pięciozłotowych "komisach"
    > udających, że się na czymkolwiek znają.

    Zdarzyło mi się widzieć coś takiego nawet w autoryzowanych serwisach
    producenta dysponujących teoretycznie kompletem części i wiedzą. Chyba
    przoduje w tym sławetny Regenersis w Jankach - przy kilkunastu
    kontaktach nie udało mi się ustalić od czego zależy przez nich
    zrobienie naprawy albo i nie. W "pięciozłotowych" komisach czasami coś
    kupuję - zwykle pokrowiec do telefonu jak szybko potrzebuję.

    Zdrówko