  • 1. Data: 2011-09-09 20:48:17
    Temat: Roaming w Moskwie, także GPRS/UMTS
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Dzień Dobry,
    Jakiego prepaida zakupić w Moskwie, żeby tanio kontaktować się z Polską;
    -wyjazd na 3 dni, ale sporo pewnie będę musiał do Polski dzwonić,
    -bardzo przydało by się tez korzystanie z GPRS/UMTS
    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 2. Data: 2011-09-11 22:16:50
    Temat: Re: Roaming w Moskwie, także GPRS/UMTS
    Od: Krzysztof Mlynarski <k...@w...security.pl>

    W dniu 09.09.2011 22:48, BAREK pisze:
> [...]
    > -wyjazd na 3 dni, ale sporo pewnie będę musiał do Polski dzwonić,
    > -bardzo przydało by się tez korzystanie z GPRS/UMTS

    A będziesz przebywał w rozsądnym hotelu/sensownych restauracjach?
    ... to pomyśl o WiFi i koncie SIP (ja dzięki takiemu rozwiązaniu nie
    zapłaciłem będąc w Moskwie ani 1 zł za roaming, a sporo rozmawiałem z
    ludzikami w PL).

    -K.

  • 3. Data: 2011-09-12 05:51:02
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    W dniu 2011-09-12 00:16, Krzysztof Mlynarski pisze:

> [...]
    > ... to pomyśl o WiFi i koncie SIP (ja dzięki takiemu rozwiązaniu nie
    > zapłaciłem będąc w Moskwie ani 1 zł za roaming, a sporo rozmawiałem z

    Mam Skype i możliwość dzwonienia z niego, ale w telefonie skype
    brak/BlackBerry.
    Do tego większość czasu będę siedział na targach, tam pewnie sieć będzie
    przeciążona i w ruchu/samochodzie.
    Natomiast kontakt muszę mieć pewny.

    --
    Barek