  • 1. Data: 2011-06-29 15:46:41
    Temat: usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh
    Od: "Pendrive" <s...@o...pl>

    WItam!
    Aktywowalem sobie te usluge na karcie i niemoge wykonac polaczenia na
    stacjonarny. nie minelo co prawda 24 godziny od aktywacji ale
    z ciekawosci zajarzalem do regulaminu uslugi i czytam tam, , ze dotyczy to
    polaczen glosowych na numery w sieci telekomunikacyjnej p4 i "na krajowe
    numery stacjonarne, realizowane z sieci telekomunikacyjnej P4", no i
    niepokoi
    mnie to co jest po tym przecinku, czy tak jawnie wprowadzaja w blad i
    dotyczy to stacjonarnego numeru w komorce w sieci Play
    (http://www.play.pl/pl/oferta/play-domowy/index.html ) czy kazdego numeru
    stacjonarnego np w telekomunikacji polskiej ?

    P.

  • 2. Data: 2011-06-29 15:49:31
    Od: Karol MARCHEWKA <a...@s...pl>

    W dniu 2011-06-29 17:46, Pendrive pisze:
> [...]
    > (http://www.play.pl/pl/oferta/play-domowy/index.html ) czy kazdego
    > numeru stacjonarnego np w telekomunikacji polskiej ?

    zarówno play jaki tepsa, netia, dialog etc

    Karol MARCHEWKA

    http://marchewka.110mb.com

  • 3. Data: 2011-06-29 16:01:09
    Od: "Pendrive" <s...@o...pl>

    >zarówno play jaki tepsa, netia, dialog etc

    dzieki.

    a ile trwa realnie wlaczenie uslugi i czy przychodzi wtedy normalny sms (nie
    znikajaca wiadomosc sieciowa)?
    Kasa pobrana a zadzwonic nie mozna

    P.

  • 4. Data: 2011-06-29 16:14:43
    Od: "Pendrive" <s...@o...pl>

    i jak sprawdzic pozostałą ilosc minut w tej usludze

  • 5. Data: 2011-06-29 16:21:43
    Od: Karol MARCHEWKA <a...@s...pl>

    W dniu 2011-06-29 18:14, Pendrive pisze:
    > i jak sprawdzic pozostałą ilosc minut w tej usludze

    Czy przychodzi sms? nie pamiętam ale włączenie usługi to kilka
    sprawdź na stronie play - po zalogowaniu na ich stronie masz dostępne
    środki i pakiety

    a sprawdzenie to *105#

    Karol MARCHEWKA

    http://marchewka.110mb.com

  • 6. Data: 2011-06-29 16:23:53
    Od: Karol MARCHEWKA <a...@s...pl>

    W dniu 2011-06-29 18:21, Karol MARCHEWKA pisze:

    > Czy przychodzi sms? nie pamiętam ale włączenie usługi to kilka
    > sprawdź na stronie play - po zalogowaniu na ich stronie masz dostępne
    > środki i pakiety
    >
    > a sprawdzenie to *105#

    aaa... i jeszcze jedno ...
    w miesiącu kalendarzowym możesz włączyć max 3 pakiety czyli 300 minut

    Karol MARCHEWKA

    http://marchewka.110mb.com

  • 7. Data: 2011-06-29 18:51:48
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "Pendrive" <s...@o...pl> napisał
> [...]
    > (http://www.play.pl/pl/oferta/play-domowy/index.html ) czy kazdego
    > numeru stacjonarnego np w telekomunikacji polskiej ?

    A tam jest napisane "DO sieci P4", czy "Z sieci P4"?
    I co to znaczy, że nie można wykonać połączenia na stacjonarny? Jakieś
    komunikaty słyszysz albo widzisz?
    W jaki sposób aktywowałeś usługę? Przez 24.play.pl czy przez *111#? Jaki był
    stan konta w chwili zlecenia aktywowania usługi?

    --
    M.

  • 8. Data: 2011-06-30 11:26:56
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-06-29 20:51, Maciek. pisze:
> [...]
    > W jaki sposób aktywowałeś usługę? Przez 24.play.pl czy przez *111#? Jaki
    > był stan konta w chwili zlecenia aktywowania usługi?

    stan konta przed aktywacja 5 zl z kawalkiem, po aktywacji kawalek,po
    wykonaniu polaczeni na stacj. zezarlo kawalek i rozlaczylo, dalej
    polaczyc si enie mozna bo brak srodkow, na liscie uslug usluga
    nieaktywna. Napisalem juz do BOK

    --
    z magazynem</a>

  • 9. Data: 2011-07-01 01:03:19
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 30 Jun 2011 13:26:56 +0200, Pendrive <P...@d...pl>
    wrote:

> [...]
    >wykonaniu polaczeni na stacj. zezarlo kawalek i rozlaczylo, dalej
    >polaczyc si enie mozna bo brak srodkow, na liscie uslug usluga

    mialem podobny problem z karta Walentynkowa (dali mi ja za darmo), po
    zasileniu i zalaczeniu pakietu (niby) zezarlo 5 zl a pakietu nie bylo.
    zlozylem reklamacje, ale ze numer niezarejestrowany to ja odrzucili.
    Musialbym sie zarejestrowac...ale sobie odpuscilem bo to chamowa z ta
    rejestracja tylo po to aby mogli rozpatrzyc reklamacje.

    Napisze do UKE w sprawie takich praktyk. Skoro do swiadczenia uslugi
    wystarczy anonimowosc, to do reklamacji tak samo powinno. Poza tym
    moga sie ze mna skontaktowac via telefon lub play24 (konto w systemie)
    lub przyjac adres do korespondencji ktory im podam.

    A tu nie ma takiej mozliwosci!

    --
    ThinkXtra

  • 10. Data: 2011-07-01 15:00:55
    Od: "Pendrive" <s...@o...pl>

    mam dokładnie to samo

    cytuje:

    Witam,

    W odpowiedzi uprzejmie informuję, że zgodnie z Regulaminem świadczenia Usług
    Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Użytkowników, § 9.3., przed
    wniesieniem
    reklamacji oraz rozpatrzeniem przez nas zgłoszenia wymagającego ingerencji w
    konto
    Klienta, Użytkownik powinien dokonać Udostępnienia danych w dowolnym Punkcie
    Sprzedaży.

    Lista dostępnych placówek znajduje się na stronie internetowej:
    http://internet.playmobile.pl/maps/shops.

    Proszę pamiętać, aby zabrać ze sobą dowód osobisty i numer PUK.

    Po tej czynności proszę o ponowny kontakt z Obsługą Klienta. W
    korespondencji zwrotnej pomocne będzie powołanie się na numer powyższego
    zgłoszenia (32381763) oraz zawarcie informacji na temat hasła abonenckiego,
    jak i numeru telefonu, którego dotyczy sprawa.

    W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za
    pośrednictwem poczty
    elektronicznej pod adresem: o...@p...pl lub poprzez stronę internetową
    www.24.play.pl.

    Z poważaniem
    Urszula Narożna
    konsultant back office ds. obsługi klienta