    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: urządzenie sterujące włączeniem wyłączeniem prądu
    Date: Sun, 18 Sep 2011 11:12:05 +0200
    <j4r5mk$gb1$2@news.onet.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <j4r6og$klu$1@news.onet.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <j4r7r1$klu$3@news.onet.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <j4r9vu$tjn$1@news.onet.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <j4riv0$j39$1@news.onet.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <j4v04g$uba$1@news.onet.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <j4vie4$9es$1@news.onet.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <j4vohn$4tq$1@news.onet.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <j5054a$p9p$1@news.onet.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <9...@m...uni-berlin.de> <j52hka$t95$2@news.onet.pl>
    <9...@m...uni-berlin.de> <j54ah6$jn4$1@news.onet.pl>
    <9...@m...uni-berlin.de>

    On 2011-09-18 10:57, Waldemar Krzok wrote:
    > Jeszcze nie widziałem PCta z wbudowanym promem kosmicznym.

    Ja zaś ostatnio nie widziałem peceta z wbudowanym LPT. Dalej to nijak
    nie tłumaczy że Windows ma wsparcie dla LPT w sensie jaki istnieje w tym
    wątku.

    > A na serio, jak nie wiesz jak pisać drivery to twój problem.

    K... znowu jakaś osobista wycieczka. Skąd wiesz że nie potrafię?

    > Ale Windows
    > pozwala na pisanie swoich driverów.

    ROTFL. No właśnie. System nie wspiera bezpośrednio i tylko o to mi
    chodzi. Znalezienie się windowsa na tej liście to pomyłka. On nie
    wspiera dłubania po pinach LPT. Nie ma żadnego API do tego. Nie ma
    żadnego sterownika do tego. Musisz sobie sam to wydziobać. Prawie jak w
    Atmelku, z resztą co tam prawie, *DOKŁADNIE* jak w Atmelku.

    > Są też PCty spełniające ww warunki.

    Gdyby Babcia miała wąsy.... Skoro była mowa o wypadającej karcie LPT to
    zapewniam, że nie ma mowy o *takim* pececie.

    > Oprócz tego zabezpieczenia robi się, w
    > zależności od niebezpieczeństw w przypadku awarii. Analizy kumulacji błędów
    > też trzeba zrobić.

    Polemizuje tutaj z Twoją tezą że winny jest programista od softu na PC.
    Otóż on nie jest winny - winny jest wyłacznie pokemon projektujący cusia
    po drugiej stronie LPT. Programista softu na PC po wypadnięciu karty ze
    złacza *NIC* nie może zrobić. On stracił właśnie kontrolę nad wszystkim.