  • Data: 2011-09-18 17:48:32
    Temat: Re: urządzenie sterujące włączeniem wyłączeniem prądu
    Od: Marek Borowski <m...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18-09-2011 01:34, Jarosław Sokołowski wrote:

    > To dołożę kolejną na tym samym poziomie: trzeba wiedzieć do czego służy
    > "References" i umieć zrobić z tej wiedzy użytek.

    > Nie, to ja tak twierdzę.

    > Aż tak bardzo lenistwa nie mam zamiaru wspierać.

    A moze jednak. Sebastian ma racje iz uzywanie PC nie systemem
    operacyjnym ktory nie jest RT, z programami z jezyku ktory tez RT nie
    wspiera do bezposredniego sterowania obiektow jest karygodne. Nawet
    jesli to tylko wyswietlacz i nic zlego nie ma moze sie stac w/w
    postepowanie rodzi/promuje zle nawyki.

    > Cóż z tego, jeśli samo użycie jakiegoś języka może być aż tak dużym
    > błędem, że nie równoważy to błędów które ów język może wyeliminować?

    To jest temat na inna dyskusje, nowe problemy a ktorych wspominasz
    faktycznie bardzo czesto sa wynikiem nieodstateczego poziomu wiedzy czy
    lenistwa. Swoja droga mozesz doprecyzowac jakie to jezyki i co jest
    przeciw ich stosowaniu ?

    Pozdrawiam

    Marek