  • Data: 2011-02-04 07:19:48
    Temat: Re: uratuje ten dysk?
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:iig8dl$q01$1@news.onet.pl...
    > Dnia Fri, 04 Feb 2011 07:57:23 +0100, PaweL napisał(a):
    >
    > Sprawdzić w innym komputerze z innym kablem. Jeśli nadal nie działa, to
    > zostaje tylko szukanie innego identycznego dysku i próba podmiany
    > elektroniki

    Podmiana elektroniki może nie pomóc.
    Padł mi też kiedyś dysk Maxtora 80GB i na początku wyświetlała się nazwa
    kodowa dysku zamiast jego nazwy.
    Na elektrodzie był człowiek z Litwy bodajże, który podesłał mi soft po
    rosyjsku i mówił, przez skype co mam robić.
    Pseudonim okzo, ale chyba już tam nie pisze.
    Cała operacja trwała może z 5min, jak się wie co robić.
    Ten soft występuje też w wersji angielskiej, ale on miał po rosyjsku, to
    jest komercyjne oprogramowanie (pcmx_pkr.exe).
    Do niektórych wersji Maxtora było darmowe oprogramowanie do naprawy firmware
    tych dysków, poszukaj na sieci. :-)