  • Data: 2014-08-13 00:06:42
    Temat: Re: unikanie płacenia oc
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Hinek" wydumał(a) w wiadomości ID
    news:53ea7bf9$0$2164$65785112@news.neostrada.pl
    > Użytkownik "MichaelData(R)" napisał
    > Jak oleję - też nic mi nie zrobią. Zdaj sobie sprawę że polisę sprzedaję
    > razem z autem. Mam umowę sprzedaży - co się stanie po tej dacie (godzinie
    > - bo warto ją wpisać) wisi mi martwym kalafiorem....To już nie jest moje
    > auto ani moja polisa.

    No jasne ale jak umowę schowasz w piwnicy albo dasz ją psu na śniadanie to
    płacisz i kwiczysz :] Jak nowy właściciel przyjebie dzwonem z jego winy to poleci
    Ci po zniżkach :]...dokąd nie odkręcisz.

    Będą Cie ścigali pismami, srismami i zjadą Ci po koncie/zarobkach itp. OK, jak
    widać chcesz tego BARDZO. Spox, możesz to odkręcić przeznaczając czas 10X więcej
    na wyjaśnienia/telefony/wizyty/pisma, zamiast prostego zgłoszenia u
    ubezpieczyciela. Pasi? :)

    --
    Michael________