  • Data: 2009-02-06 18:01:12
    Temat: Re: unikajcie DPD
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-02-05 01:28:14 +0100, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> said:

    > Sklep wysyłając na liście przewozowym dodaje stosowną adnotację, że
    > towar ma być odebrany w punkcie odbiorczym DPD (gdzie po drodze mógłbym
    > wypłacić stosowną sumę z bankomatu).
    Wiedziałeś jaką sumę i na kiedy Ci będzie potrzebna. Więc to chyba nie
    problem, że ma być teraz i po drodze.
    BTW. zdarzyło mi się nie raz, że jak potrzebowałem teraz i miałem po
    drodze, ta w bankomacie nie było kasy ;)

    > A dokąd trafia przesyłka? Pod adres zamieszkania oczywiście...
    To źle. Nie przestrzegają tego do czego się zobowiązali.

    > I teraz tak - przywieźć kurier może tylko między 11 a 18, a odebrać
    > osobiście można nie wcześniej niż o 9.
    Na drugi dzień na pewno można wcześniej. Termin od 9-tej, zastrzeżony
    jest dla tych które przyszły tej nocy.

    > I nie da się nawet godzinę wcześniej, bo mają Święte Procedury.
    >
    > Wniosek: DPD nadaje się do dostarczania paczek wyłącznie bezrobotnym...
    DPD, jak wszystkie firmy kurierskie żyje z firm i do ich czasu pracy
    mają dostosowane swoje.

    Nie mogłeś podać adresu wysyłki swojego miejsca pracy? Wiem, że są
    firmy na teren których prywatnych przesyłek dostarczyć się nie da, ale
    nie jest ich zbyt dużo i są do wielkie firmy typu jakiś zakład
    chemiczny, czy PKN.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam