  • 1. Data: 2010-02-14 20:22:14
    Temat: undelete...
    Od: "Kinga A." <k...@g...com>

    Jakie ustawienie opcji jest najbardziej skuteczne w odzyskaniu
    skasowanych plików z silnie pofragmentowanej partycji NTFS ?
    PS. Jak ustawić, żeby pokazał tylko pliki skasowane, a nie wszystkie
    na dysku ?
    z rozpędu pokasowałm sobie trochę danych, głownie zdjęcia i *.doc :(

  • 2. Data: 2010-02-14 20:23:56
    Temat: Re: undelete...
    Od: "Kinga A." <k...@g...com>

    > z rozpędu pokasowałm sobie trochę danych, głownie zdjęcia i *.doc :(
    i nie podałam programu,którego chce użyć. Easy Recovery. Są jakieś
    lepsze ?

  • 3. Data: 2010-02-14 20:53:25
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-02-14 21:23, Kinga A. napisał/a:
    > i nie podałam programu,którego chce użyć. Easy Recovery. Są jakieś
    > lepsze ?

    Nie wiem czy lepszy ale u mnie sprawdził się już kilka razy: Recuva,
    możesz sobie ustawić jakiego rodzaju pliki ma szukać

    PS. Podstawowa sprawa - podłącz ten dysk do innego komputera, zwłaszcza
    jesli te utracone dane były na partycji systemowej.

    --
    Cz.

  • 4. Data: 2010-02-14 21:11:49
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Sun, 14 Feb 2010 12:23:56 -0800 (PST), Kinga A. napisał(a):

    > i nie podałam programu,którego chce użyć. Easy Recovery. Są jakieś
    > lepsze ?

    Spróbuj tego: http://www.z-a-recovery.com/ . Jest naprawdę dobry. Wersja
    niezarejestrowana w jednym przebiegu pozwala na odzyskanie zawartości
    czterech dowolnie wybranych folderów, poza tym nie ma ograniczeń
    funkcjonalnych.
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 5. Data: 2010-02-14 22:13:46
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Kinga A. pisze:
> [...]
    > na dysku ?
    > z rozpędu pokasowałm sobie trochę danych, głownie zdjęcia i *.doc :(

    Spróbuj może programu TestDisk.
    Ew. program DMDE (potrafi zdziałać cuda).