  • Data: 2010-02-12 09:11:35
    Temat: Re: ujawnienie nr zastrzeżonego
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-12 09:31, zly pisze:

    > 130zł na każdym koncie raczej.

    No.

    > Mi zawsze tak robią. Nie całe konta tylko
    > tyle ile nakazał zablokować US+kwota jaką oni sobie życzą

    No. I gość od 2 tygodni nie może korzystać z banku.

    > To nic nie da. Muszą dostać pismo od US. Kolega może im laurkę wysłać co
    > najwyżej.

    No US wysłał. Gość poleciał do US i zapłacił ten mandat i US wysłał do
    mBanku faks -- za mało. US wysłał polecony -- za mało. US wysłał drugi
    polecony - czekamy.

    > Hehe, czyli sam sobie roibsz problemy.

    Chciałem chronić swoje dane przed lataniem w postaci nieszyfrowanej po
    sieci.

    > :) Niezły jesteś. Zastanów się nad tym jeszcze raz, tylko powoli.

    No nad czym mam się zastanowić? Gość dzwoni z banku. Odbiera
    Niewiadomokto i mu podaje wrażliwe dane? Genialny pomysł.

    > Zresztą ja bym wolał żeby komuś obcemu podał np moją ostatnią operacje, Niż
    > żebym ja podał obcemu bardziej wrażliwe dane...

    No dlatego nie podałem i zgłosiłem atak. Co nie zmienia faktu, że metody
    postępowania do dupy.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek