  • Data: 2010-02-14 09:57:51
    Temat: Re: ujawnienie nr zastrzeżonego
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-14 00:12, Marcin Mokrzycki pisze:

    > Bierze przykład z Ciebie:
    > <http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/msg/
    787220c70f51c379>

    Zastanawiam się czy niektórzy ludzie tak bardzo nie mają swojego życia,
    że są w stanie zapamiętywać wypowiedzi sprzed lat, czy też ja jestem
    taki tępy, bo tak naprawdę to zapamiętywanie to pestka....

    Owszem, są momenty, gdy wgląd w moje konto niespecjalnie mi przeszkadza,
    a są takie, gdy jednak przeszkadza.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek