  • Data: 2010-02-11 19:22:30
    Temat: Re: ujawnienie nr zastrzeżonego
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-11 14:50, zly pisze:

    > Lol. I jak cię zmusił?

    No gość do mnie dzwoni i mówi, że jest problem z moim kontem, ale on nie
    wie czy ja to ja i mam się zidentyfikować. Spytałem go o nazwisko i się
    rozłączyłem. Zadzwoniłem na infolinikę i zgłosiłem próbę ataku
    socjotechnicznego przez kogoś, kto podaje się za osobnika X z mBanku.
    Infolinka nie zrozumiała o co mi chodzi. Próbowałem wyjaśnić, ale była
    ciągle głęboko zdziwiona i mówi, że to pewnie osobnik X do mnie dzwonił.
    Więc prosiłem o połączenie z osobnikiem X, ale stwierdziła, że se nie da
    i że to on musi do mnie zadzwonić. I koło się zamknęło.

    Za chwilę zadzwonił osobnik X i powiedział, że on mnie rozumie, ale do
    niego naprawdę się nie da dodzwonić i to on musi inicjować rozmowę.

    > Zresztą skąd wiedziałeś, że to bank?

    Bo był zorientowany w mojej rozmowie z infoliniką. A że stan mojego
    konta nie jest aż tak duży, żeby ktoś włamywał się do sieci GSM z mojego
    powodu, to uznałem że mu zaufam i się zidentyfikowałem i rozwiązaliśmy
    problem z kontem, dzięki czemu mBank nie zablokował mi konta, co też
    było dość znaczące dla mojej płynności finansowej.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek