  • 1. Data: 2014-05-28 00:37:54
    Temat: udało się
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    Przejechałem W203 320cdi 550 km na jednym baku.

    A tak na serio

    Jechałem wczoraj trasę Poznań-Lublin przez DC.
    Pomiędzy Warszawą a Lublinem są dwa odcinki
    drogi szybkiego ruchu. O ile obwodnica Garwolina
    jest w miarę równa i przy dozie szaleństwa
    da się tam pojechać 200-250km/h to obwodnica
    Kurowa to jakaś porażka. Założę się, że jakby
    pojechał tam jakiś dziennikarz Ferrari powyżej
    200 to by wkrótce poleciał na hopce w krzaki.

    Moje pytania i wątpliwości: Kto to wykonywał?
    Kto to odebrał? Kto za to zapłacił!

    Czy wy też macie takie wrażenia po przejechaniu
    się tymi odcinkami?

  • 2. Data: 2014-05-28 00:48:21
    Temat: Re: udało się
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]

    > Moje pytania i wątpliwości: Kto to wykonywał?
    > Kto to odebrał? Kto za to zapłacił!

    > Czy wy też macie takie wrażenia po przejechaniu

    Jechałem tamtędy po odbiorze i nie było problemów (może dlatego, że nie
    próbowałem zapierdalać 250 km/h).
    Teraz nie wiem, jak tam jest, ale cały ciężki ruch idzie tą obwodnicą, może
    coś "siada", jak na obwodnicy Lublina, może projektant ten sam.
    A co do trasy, to następnym razem z A2 w Wiskitkach w kierunku Mszczonowa i
    przez Radom - miniesz nieszczęsną Kołbiel.
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 3. Data: 2014-05-28 16:33:08
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Użytkownik "megrimsES" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    O ile obwodnica Garwolina
    > jest w miarę równa i przy dozie szaleństwa
    > da się tam pojechać 200-250km/h to

    przy 250 to samoloty latają.
    za takie coś, to powinni zabierać PJ na 5 lat.

    A.

  • 4. Data: 2014-05-28 16:38:45
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-05-28 00:37, megrimsES pisze:

    > Czy wy też macie takie wrażenia po przejechaniu
    > się tymi odcinkami?

    Dwa razy miałem przyjemność przejechać się tym czymś koło Kurowa.
    Nie jestem bywalcem autostrad, nie mam czym pognać (130max) ale takich
    wertepów na Lublin-Piaski nie ma.

  • 5. Data: 2014-05-28 19:13:26
    Od: BartekK <s...@d...org>

> [...]
    >
    > Moje pytania i wątpliwości: Kto to wykonywał?
    > Kto to odebrał? Kto za to zapłacił!
    >
    > Czy wy też macie takie wrażenia po przejechaniu

    Owszem, ten wyrób obwodnico-autostrado-podobny ma chyba docelowych
    odbiorców w kapeluszu, jadących maks 90 w starych oktaviach, wtedy nic
    się nietypowego nie dzieje.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 6. Data: 2014-05-29 13:09:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-05-27, megrimsES <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > Kurowa to jakaś porażka. Założę się, że jakby
    > pojechał tam jakiś dziennikarz Ferrari powyżej
    > 200 to by wkrótce poleciał na hopce w krzaki.

    Potwierdzam. Jednym razem sie zapomnialem i jadac te ~250
    na jednej z hopek zrobilo mi sie cieplo... No coz, to sa
    wlasnie te nasze nowe ekspresowki :-) Przeciez jest ograniczenie
    120 to o co drzesz szaty? ;-)

    > Moje pytania i wątpliwości: Kto to wykonywał?
    > Kto to odebrał? Kto za to zapłacił!

    Moze ten sam co dalszy odcinek:
    <http://www.lublin112.pl/obwodnica-lublina-oddana-ju
    z-rozbiorki/>

    > Czy wy też macie takie wrażenia po przejechaniu
    > się tymi odcinkami?

    Tak.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2014-05-29 16:42:22
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 28 May 2014 00:37:54 +0200, megrimsES
    <m...@i...pl> wrote:

    >Moje pytania i wątpliwości: Kto to wykonywał?
    >Kto to odebrał? Kto za to zapłacił!

    Kto wykonał, nie wiem. Odebrała GDDKiA, a zapłcili podatnicy :)

    Obwodnica Kurowa to i tak piquś w porównaniu do S8 Huta Zawadzka -
    Piotrków Trybunalski.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2014-05-30 00:07:56
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-05-29 16:42, jerzu pisze:

    > Kto wykonał, nie wiem. Odebrała GDDKiA, a zapłcili podatnicy :)
    >
    > Obwodnica Kurowa to i tak piquś w porównaniu do S8 Huta Zawadzka -
    > Piotrków Trybunalski.

    Przyjadą Niemcy po swoje to zrobią z tego fundament pod 1 pas
    niemieckiej autostrady. A że przyjdą, to pewne.

    I dlatego Unia daje na to kasę.