  • Data: 2011-04-17 22:56:25
    Temat: Re: uda sie czy nie uda ? beda w unii cuda ?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 17 Apr 2011 22:32:35 +0200, Andrzej Lawa wrote:

    >Kilkaset amper? Nie przesadzasz?
    >Tak z ciekawości... Mam zbiornik na 42l ON, czyli licząc mocno górką w
    >zbiorniku mam 1,6GJ energii czyli około 444kWh.
    >Przy codziennych trasach tankuję jakieś 2x w miesiącu (oczywiście nie
    >zawsze do pełna, ale dla uproszczenia powiedzmy że do pełna).
    >To daje mi "tankowanie" do pełna rozłożone na 15 nocy, czyli 120 godzin.
    >To mi daje ładowanie z mocą średnią około 3,7kW.

    >Wow. Ale wielka moc. Aż o 0,2kW więcej niż ma mój czajnik elektryczny.

    Twoj czajnik nie spelnia unijnych norm :-)

    ale jakby tak kazdy posiadacz jednego z 19 mln samochodow wlaczyl swoj
    czajnik, to by krajowej energetyce zabraklo polowe mocy.

    Na szczescie samochod elektryczny bedzie mial sprawnosc co najmniej
    dwa razy lepsza niz silnik spalinowy, wiec moze krajowa energetyka
    wyrobi.

    J.