  • 11. Data: 2009-09-19 11:02:26
    Temat: Re: ubrania tekstylne - top 10 na 2009
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Ivam pisze:

    > Wez sprawdz moja metode... mozna zaoszczedzic troszke kasy... no chyba,
    > ze kurtka jest tak zniszczona/znudzona, ze niezaleznie od wszystkiego i
    > tak kupisz nowa;)

    Dziś zrobiłem test. W zaimpregnowanej wcześniej kurtce wszedłem pod
    prysznic. Po pół minucie w łokciu miałem wodę - znaczy membrana dziurawa :(

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 12. Data: 2009-09-19 22:05:21
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" napisał w wiadomości

    > Dziś zrobiłem test. W zaimpregnowanej wcześniej kurtce wszedłem pod
    > prysznic. Po pół minucie w łokciu miałem wodę - znaczy membrana
    > dziurawa :(

    Najpierw ją trzeba wyprać w takim szuwaksie do prania membran a potem
    zaimpregnować.
    Ale jak ją już wiele razy prałeś w proszku, to faktycznie może nie
    pomóc.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 13. Data: 2009-09-19 22:51:55
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sun, 20 Sep 2009 00:05:21 +0200, Jasio <b...@g...pl> wrote:

    [...]
    > Najpierw ją trzeba wyprać w takim szuwaksie do prania membran a potem
    > zaimpregnować.
    > Ale jak ją już wiele razy prałeś w proszku, to faktycznie może nie pomóc.

    Impregnat nie pomaga na dziurki, niestety. Aczkolwiek do łatania goretexu
    można dostać specjalne łatki. :-)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 14. Data: 2009-09-20 00:00:20
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-20 00:05:21 +0200, "Jasio" <b...@g...pl> said:

    > Najpierw ją trzeba wyprać w takim szuwaksie do prania membran a potem
    > zaimpregnować.
    > Ale jak ją już wiele razy prałeś w proszku, to faktycznie może nie pomóc.

    A ja się tak filozoficznie zapytam: po jaką cholerę było wogóle prać?
    Do filcharmonii w ciuchach motocyklowych chodzicie czy jak?

    W temacie wontka - HG Cruise - bardzo dobre ciuchy (zwłaszcza w funkcji
    ceny) - Gore, dobre protektory, odpinany kołnierz na szyję, rozpinana
    wentylacja (działą słabo, bo przy Gore nie ma prawa inaczej),
    wzmacniana prawdziwą Cordurą. Po szlifie przy 50-60 na mokrym nie
    zostały żadne ślady na materiale, rozwalił się tylko suwak od kieszeni
    w spodniach. Po 5 godzinach jazdy w deszczu mokre miałem tylko rękawy
    na przedramionach od puszczających wodę rękawiczek. Jedyny minus -
    zmechaciła się Cordura na barkach od agresywnego rzepa w konierzu. Aaaa
    i pekła mi guma chroniący jednego napa. Ja za kurtkę dałem z 1200 zł,
    teraz widzę Cruise II w katalogu kosztuje 430 ojro, ale może będzie
    jakaś posezonowa wyprzedaż?

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 15. Data: 2009-09-20 06:31:35
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Jasio pisze:

    > Najpierw ją trzeba wyprać w takim szuwaksie do prania membran a potem
    > zaimpregnować.

    Tak też zrobiłem.
    > Ale jak ją już wiele razy prałeś w proszku, to faktycznie może nie pomóc.
    Nigdy nie prałem jej w proszku.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 16. Data: 2009-09-20 06:42:40
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Leszek Karlik pisze:

    > Impregnat nie pomaga na dziurki, niestety. Aczkolwiek do łatania goretexu
    > można dostać specjalne łatki. :-)

    Czy da się z nich skorzystać jeśli membrana jest niewypinalna? To chyba
    oznacza prucie całej kurtki aby sprawdzić stan membrany.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 17. Data: 2009-09-20 17:36:06
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    de Fresz pisze:

    > A ja się tak filozoficznie zapytam: po jaką cholerę było wogóle prać? Do
    > filcharmonii w ciuchach motocyklowych chodzicie czy jak?

    Masz jakiś inny pomysł jak zaczynają śmierdzieć od potu?,no i moje
    spodnie kot podpisał:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 18. Data: 2009-09-20 18:07:36
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-20 19:36:06 +0200, Monster <"alpy2usun _to"@op.pl> said:

    > Masz jakiś inny pomysł jak zaczynają śmierdzieć od potu?,

    Kurde, moje obecne ciuchy po 3 sezonach dość intensywnego jeżdżenia
    jakoś nie walą zauważalnie. A jedżę w nich od 0 do 40 Ceeee.

    > no i moje spodnie kot podpisał:-)

    Widać za wolno jeździsz ;-)

  • 19. Data: 2009-09-20 19:00:42
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    de Fresz pisze:

    > Kurde, moje obecne ciuchy po 3 sezonach dość intensywnego jeżdżenia
    > jakoś nie walą zauważalnie. A jedżę w nich od 0 do 40 Ceeee.

    No moje mają już 6 latek i kilka dziur,zakres temp większy,w zimie tez
    latam:-)

    > Widać za wolno jeździsz ;-)

    noo,nie "zamknąłem szafy":-P

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 20. Data: 2009-09-20 19:14:42
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-20 21:00:42 +0200, Monster <"alpy2usun _to"@op.pl> said:

    > No moje mają już 6 latek i kilka dziur,

    No to tym bardziej powinny się wywietrzyć;-)

    > noo,nie "zamknąłem szafy":-P

    A sierściuch i tak Cię dogonił... ;-)