  • 1. Data: 2009-04-29 06:40:52
    Temat: ubezpieczenie sprzętu fotograficznego
    Od: "Alojzy Majchrzak" <a...@p...onet.pl>

    Witam!

    Szukalem w google.pl informacji czy mozna gdzies w jakiejs firmie
    ubezpieczeniowej,
    ubezpieczyc sprzet fotograficzny (aparat + drogie obiektywy)?
    Znalazlem posty z 2006 roku i ktos przypuszczal, ze Warta moze ubezpieczyc
    sprzet,
    ale okazalo sie, ze nie ma takiej mozliwosci. PZU w 2006 roku rowniez
    odmowili
    ubezpieczenie takiego sprzetu. Dodali tylko, ze sprzet moze byc ubezpieczony
    w ramach
    ubezpieczenia mieszkania.
    A mi chodzi o to, aby zabezpieczyc sie jakos przed napascia na ulicy,
    rozbojem, zniszczeniem
    sprzetu na ulicy, w parku, w centrum miasta?

    Czy wiecie moze czy jest jakas firma ubezpieczeniowa, ktora oferuje taki typ
    ubezpieczenia?
    Moze sytuacja od 2006 roku sie jakos zmienila na korzysc potencjalnego
    klienta.

    Prosze o pomoc
    Pozdrawiam
    heyoo

  • 2. Data: 2009-04-29 07:00:53
    Temat: Re: ubezpieczenie sprzętu fotograficznego
    Od: osiek <o...@g...pl>

    tak w okolicach tego 2006 roku dopytywałem się. I była możliwość ale:
    albo tak jak móiwsz w ramach ruchomości w mieszkaniu albo jeśli
    prowadziłeś DG związaną z foto jako majątek firmy. Wtedy innej
    możliwości nie było. (allianz, PZU) Jak teraz to nie mma pojęcia ale
    pewnie się to nie zmieniło

  • 3. Data: 2009-04-29 07:07:20
    Od: "Alojzy Majchrzak" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "osiek" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prowadziłeś DG związaną z foto jako majątek firmy. Wtedy innej możliwości
    > nie było. (allianz, PZU) Jak teraz to nie mma pojęcia ale pewnie się to

    Zostawiłem znajomemu ubezpieczycielowi z PZU informacje, mam do niego
    zadzwonic
    za 2 dni, bo nie wiedzial czy da sie to zrobic. Jak by co dam Wam znac za 2
    dni.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-04-29 07:17:30
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Zostawiłem znajomemu ubezpieczycielowi z PZU informacje, mam do niego
    > zadzwonic
    > za 2 dni, bo nie wiedzial czy da sie to zrobic. Jak by co dam Wam
    > znac za 2 dni.

    Mozesz o tym zapomniec - to tak w skrocie.

    Przy naszej narodowej sklonnosci do przekretow kazda firma,
    ktora by sie zdecydowala na takie ubezpieczenia szybko sie
    z tego wycofa, albo tak podniesie skladki, ze klienci zmiekna.

    Troche inaczej wyglada kwestia w przypadku ubezpieczania firm,
    ale nawet tu znam przyklad firmy ubezpieczeniowej, ktora oferowala
    takie ubezpieczenie i juz tego nie robi...

  • 5. Data: 2009-04-29 08:04:59
    Temat: Re: ubezpieczenie sprz???????????????????
    Od: Jan <k...@p...com>

    Alojzy Majchrzak pisze:
> [...]
    > jakos przed napascia na ulicy, rozbojem, zniszczeniem
    > sprzetu na ulicy, w parku, w centrum miasta?
    (...)

    To co Ci powiedziano w PZU, pokrywa się z moimi
    doświadczeniami z tą firmą. Jakieś 10 lat temu
    zrabowano rower synowi, na ulicy, przy świadkach.
    Ponieważ spotkało nas to pierwszy raz, myślałem,
    że przepadło, trudno i trzeba się z tym pogodzić.
    A tu ajent PZU akurat mnie odwiedził i pouczył,
    że mienie zrabowane na ulicy jest też objęte
    ubezpieczeniem mieszkaniowym, o ile to mienie
    jest trzymane w domu, czyli na przykład w przedpokoju
    lub w szafie. Wynosząc to mienie na dwór (czy na pole)
    nadal spełniamy warunki ubezpieczenia. Bo potem
    wracamy i chowamy dany przedmiot na jego stałe
    miejsce, czyli do szafy. UWAGA: To jest ubezpieczone
    od RABUNKU, ale nie od kradzieży czy zgubienia.
    No i zdążyłem jeszcze zgłosić do PZU ten rabunek
    i odszkodowanie dostałem. Ważne, że miałem świadków
    rabunku, i to całkiem postronnych. Tak samo
    potraktowano by np. zerwanie łańcuszka z damskiej
    szyi, albo wymuszenie oddania torby czy walizki,
    gdyby zawierały mienie wzięte z mieszkania.

    Byłoby pięknie, gdyby tak było nadal. Musisz
    zapytać o to wprost, bo z tego co piszesz wynika,
    że nie pytałeś.

    Pytanie jest ważne, bo teraz PZU jest już
    sprywatyzowane i wdrożyło nowe procedury, mniej
    sympatyczne dla klientów. Ale może akurat pod
    tym względem jest tak samo?

    Pozdrawiam,

    Jan

  • 6. Data: 2009-04-29 08:41:12
    Od: "Alojzy Majchrzak" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Pytanie jest ważne, bo teraz PZU jest już
    > sprywatyzowane i wdrożyło nowe procedury, mniej
    > sympatyczne dla klientów. Ale może akurat pod

    Dzięki wielkie za ciekawa i istotna sugestie. Bede za 2 dni
    rozmawial z agentem PZU i porusze na pewno te kwestie.
    Dam znac jak to sie zakonczy

    Pozdrawiam
    heyoo

  • 7. Data: 2009-04-29 08:41:35
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gt8spm$6b9$1@news.onet.pl>,
    Alojzy Majchrzak nabazgrał:
    > Witam!
    >
    > Szukalem w google.pl informacji czy mozna gdzies w jakiejs firmie
    > ubezpieczeniowej,
    > ubezpieczyc sprzet fotograficzny (aparat + drogie obiektywy)?

    http://www.cyfrowe.pl/aparaty/compensa-ubezpieczenie
    ---opcja-2---2000-4000-zl---wlamanie,-rabunek,-uszko
    dzenie.html
    http://42.pl/u/1DqL
    Są też inne opcje.

    Tylko to podpisuje się w momencie zakupu i tylko na rok. Innego nie znam.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 8. Data: 2009-04-29 12:16:07
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Alojzy Majchrzak" <a...@p...onet.pl> writes:

    > Dzięki wielkie za ciekawa i istotna sugestie. Bede za 2 dni
    > rozmawial z agentem PZU i porusze na pewno te kwestie.
    > Dam znac jak to sie zakonczy

    http://www.pzu.pl/?nodeid=produkt_pzu_sa_new&prod_id
    =296161&category_id=1494&group_id=35

    W skrocie - ubezpieczenie od rabunku poza mieszkaniem nadal istnieje w
    ramach ubezpieczenia "domowego", mozesz dostac co najwyzej 10% ogolnej
    sumy ubezpieczenia (wiec jak masz aparat wart 10 tys. to musisz
    ubezpieczyc mieszkanie na 100 tys.), ubezpieczenie w zasadzie nie
    obejmuje sprzetu sluzacego do prowadzenia dzialalnosci gospodarczej.

    MJ

  • 9. Data: 2009-04-29 13:30:39
    Od: "Sloma" <t...@a...pl>

    http://www.jltonline.co.uk/