  • Data: 2010-03-10 22:11:33
    Temat: Re: ubezpieczenie OC - dlaczego nas okradaja?
    Od: Mario <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kamil pisze:
    > "Mario" <c...@s...onet.pl> wrote in message

    > Szansa, ze ten sam koles po trzech piwach bedzie robil nawroty na
    > recznym przy publicznosci spod dyskoteki, jest znacznie wieksza od
    > szansy ze zrobi to matka usypiajaca w tym czasie dziecko, ktora kupila
    > sobie Espace'a.

    gówno prawda. Ja znam tych ludzi o których piszę. A Ty ich znasz?
    Robią to na ZAMKNIĘTYCH zorganizowanych zlotach, gdzie jest czuwanie
    Policji, Pogotowia itp. Na co dzień jeżdżą normalnie, serio (często
    drugimi autkami, bardziej cywilnymi).
    A gdy wieczorem jest "integracja" spod znaku Jacka Danielsa ;-) , to
    NIKT nie myśli o ruszaniu autka z miejsca.

    pozdrawiam
    mario