  • Data: 2010-03-11 00:27:03
    Temat: Re: ubezpieczenie OC - dlaczego nas okradaja?
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-03-10 07:59:49 +0100, "Mariusz Chwalba" <m...@c...net> said:

    > Tylko, że ubezpiecza się jednak właściciela.

    Tak?
    Jak działa OC przypisane do auta?
    W chwili wypadku (zdarzenia) prowadzonego nie przez właściciela?
    Przecież nie ma związku między właścicielem, a ubezpieczeniem.
    Jest natomiast związek z wielkością przedmiotu.

    > Od roszczeń co do szkód szkód
    > wywołanych danym przedmiotem.

    A jednak młotków, doniczek, rowerów, taczek i dachówek nie ubezpiecza
    się od odpowiedzialności cywilnej.

    > Jak najbardziej ubezpieczasz. Tylko nie przymusowo.

    Coś tu nie gra. Mam wynik kwerendy po góglach:

     Results 1 - 10 of about 906 for "ubezpieczenie samochodu od
    odpowiedzialności cywilnej". (0.24 seconds)