  • 21. Data: 2014-06-16 18:14:25
    Temat: Re: uIP
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    W dniu 2014-06-16 18:02, feldmarszałek tusk pisze:
    > kurde straszna krowa, widziałem, że te płytki na ST32F107 są mniejsze...
    > poza tym wolałbym STMa bo cokolwiek, ale jednak jest po polsku...
    >
    > może coś byś doradził z STMa?

    STM-a nie znam.
    Zadzwoń do przedstawiciela STM na Polskę, poproś z inżynierem
    aplikacyjnym i zadaj mu te same pytania.

    Niech Ci da namiary na dev&eva kit z ethernetem i usb, taki do którego
    są kompilatory i przykłady.

    15 minut i wiesz wszystko co potrzeba.

    Adam

  • 22. Data: 2014-06-16 18:17:16
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    ok dzięki,

    a bawił się może Ktoś tym:
    http://allegro.pl/modul-ethernet-stm32-cortex-stm32f
    107-usb-sd-i4271163555.html

  • 23. Data: 2014-06-16 18:18:09
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    feldmarszałek tusk wrote:
    > mam w ciągu miesiąca skonstruować dwa urządzenia,
    > jedno USB drugie ethernet...
    >
    > urządzenie proste, ma włączać i wyłączać kilka wyjść...
    >
    > nie wiem jak się za to zabrać, bo nie jestem w stanie opanować takiego
    > STM32F107 w ciągu tygodnia i do niego bibliotekę USB w ciągu 2 dni...

    czyli poszukaj kogoś kompetentnego nich on to zrealizuje, a ty sie zajmij
    czymś prostszym...

    np zaciskaniem wtyczek Ethernet albo korowaniem przewodów z izolacji...

    hm to zasikanie końcówek może też przekraczać twoje zdolności bo trzeba
    wiedzieć który kolorek w które miejsce wstawić...

  • 24. Data: 2014-06-16 18:18:13
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl>

> [...]
    > aplikacyjnym i zadaj mu te same pytania.
    >
    > Niech Ci da namiary na dev&eva kit z ethernetem i usb, taki do którego

    Poza tym , naucz się angielskiego bo daleko nie zajedziesz.
    Jak będziesz czekał na wydanie po polsku .... to jeszcze poczekasz.
    Prędzej po chińsku/koreańsku będzie niż po polsku.

    Adam

  • 25. Data: 2014-06-16 18:24:47
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    a dla ciebie pedale mam zagadnienie:

    i dalej jesteś kozak?

  • 26. Data: 2014-06-16 21:19:01
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2014-06-15 14:50, feldmarszałek tusk pisze:
    > znasz się na tym, czy przedstawiłeś tylko dyrektywy wspólnoty
    > europejskiej? tak czy owak możemy podyskutować...

    Aleś ty głupi. Tyle ludzi ci to powiedziało, a ty dalej , że deszcz
    pada. Współczuję tym, którzy nadal próbują ci pomagać z temacie elektroniki.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 27. Data: 2014-06-16 21:22:32
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2014-06-16 18:24, feldmarszałek tusk pisze:
    > a dla ciebie pedale mam zagadnienie:
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2825817.html
    >
    > i dalej jesteś kozak?

    Karol, uspokój się już. Znowu przestałeś brać te tabletki. Powiem mamie
    to znów opiernicz zbierzesz.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 28. Data: 2014-06-17 01:00:26
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    następny kozak, może zmierz się z zagadnieniem...

  • 29. Data: 2014-06-17 08:06:15
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-06-17 01:00, feldmarszałek tusk pisze:
    > następny kozak, może zmierz się z zagadnieniem...

    tylko po co? żeby usłyszeć kolejne marudzenie leniwego trola? no litości...

    @

  • 30. Data: 2014-06-17 11:26:18
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    cóż, nie wyszedłeś z kolegą z grupy "śmieci"...