  • Data: 2009-03-08 11:47:17
    Temat: Re: uC poczatek
    Od: Zbych <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian Biały pisze:

    >> , komercyjne kompilatory
    >
    > Jakis z nich obsługuje cos poza C ?

    A po co? To że ty nie potrafisz obyć się bez c++ to nie znaczy, że nie
    znajdą się ludzie, którzy to potrafią.

    > Niedługo odchodzących na emeryturę.

    Spokojnie, moje pokolenie też zaczynało od 51 (bo była to najłatwiej
    osiągalna architektura na początku lat 90) a do emerytury zostało mi
    jakieś 30..40 lat.

    > Obawiam się że AVR na ten przykład jest troche juz znany.

    I oczywiście można kupić licencję na jego rdzeń?

    > Po co brać mercedesa skoro 126p jest w tej samej cenie?

    Zapominasz o takim szczególe jak powierzchnia zajętego krzemu.