    From: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: uC poczatek
    Date: Sat, 07 Mar 2009 17:47:08 +0000

    John Smith wrote:

    > Poważny człowiek już jestem, poszukam "se" w archiwum jak będę miał
    > _dokładne_
    > namiary - gdzie. Inaczej musiałbym przeszukać wszystkie archiwa, z UB-ckim
    > w powojennych latach włącznie (wężykiem).

    A jak myslisz? Przeciez nie jestesmy na grupie od ufologii. Ja bym
    zaczal szukac od p.m.e. i ograniczyl to szukanie do pewnego autora.
    Nie chce mi sie sprawdzac czy te posty sa dostepne w archiwum, wiec
    wyjasnie: kupilem kompilator IAR do jednego z prockow Toshiby. Toshiba
    oraz IAR zalecaly _tylko_ ten kompilator (no, byl wlasny Toshiby ale oni
    sami go nie rekomendowali). Po kilku miesiacach wyrywania wlosow z glowy
    powychodzily rozne kwiatki (pamietam juz tylko jeden: program byl zle
    _skompilowany_ jesli pewne instrukcje w plikach .obj wychodzily na
    nieparzystym adresie - kurwicy mozna bylo dostac wstawianiem nop() w
    prawie kazdej funkcji).

    > Ostatnio co używałem to WinAVR 20030913 z GCC 3.3.1, wystarczy. Chociaż
    > MOŻE się polepszyło.

    Pojecia nie mam - jedyne AVRy jakie uzywam to AVR32 i tutaj nie
    zauwazylem problemow z gcc.
    Wczesniejszych produktow Atmela nie uzywalem z roznych wzgledow.

    > Jak chcę z poziomem dyskusji zejść do poziomu rynsztoka, to napiszę coś
    > na Onecie,
    > ogranicz więc ilość kolokwializmów, proszę. Udział w dyskusji, tutaj, do
    > czegoś zobowiązuje.

    Bo psioczysz na kompilator wyznaczajacy standard na swiecie. Naprawde
    robisz to swiadomie? Mysle ze nie. Mysle ze mieszasz pojecia "gcc" z
    "wersja gcc na procesor ATxxxxx" i to drugie uogolniasz na caly swiat.

    A poza tym (mozesz na priv zeby grupy nie zasmiecac OTami) moglbys mi
    'wytknac' _wszystkie_ kolokwializmy w poscie? W zasadzie to tylko po to
    zeby uzasadnic "ilosc kolokwializmow" (sam nie wiem, moze trace zdolnosc
    pisania po polsku, bo nigdzie indziej oprocz tej grupy tego juz nie robie).

    > Nie sztuka wyrzucić pieniądze, sztuką jest wydać je z głową. Ja kupowałem
    > znacznie tańsze kompilatory, już od 1991 i czasem coś w nich jeszcze
    > zrobię.
    > I są to bardzo dobrze zainwestowane pieniądze.

    No widzisz. Widocznie trafiles na samych uczciwych sprzedawcow co
    wszystkie bledy za darmo poprawiali. A ja trafilem na takich co klamali
    (bo bledow mialo nie byc) i byli leniwi (bo ich nie poprawili). Inna
    sprawa ze zarobili na mnie tylko raz. Od tamtego czasu unikam jak ognia
    kompilatorow IARa oraz pewnej firmy z Polski od ktorej go kupilem.

    Aha - jak _mocno_ poszukam to powinienem znalezc email w ktorym jest
    napisane ze IAR 'nie jest zainteresowany' poprawieniem bledow.

    --
    Jerry1111