  • Data: 2012-06-20 11:23:49
    Temat: Re: u4/3 pobite przez komórkę
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-06-20 11:09:11 +0200, kamil <k...@s...com> said:

    > Ja? To Twoja teoria.

    Ja wyraźnie zaznaczyłem pewne wyłączenie, Ty uprościłeś sprawę bardziej
    niż to miało sens.

    > W sprzyjających warunkach lustrzanka jest zbędna, wystarczy mieć Nokię.

    Jeśli nie potrzebujemy wizjera. Jeśli nie potrzebujemy zmieniać
    ogniskowej. Jeśli nie potrzebujemy mieć wpływu na ekspozycję. Jeśli nie
    potrzebujemy sterować GO. Jeśli nie potrzebujemy szybkich serii. Dużo
    tych "jeśli" się zbiera, ergo to muszą być bardzo sprzyjające warunki.
    Ale z pewnością większości to może wystarczyć.

    de Fresz