  • 1. Data: 2006-04-04 16:12:11
    Temat: Dzisiejsza Awaria
    Od: "Dawid Piotrowski" <a...@x...xxxvlo.lodz.pl>

    Kto wie cos wiecej na temat dzisiejszej awari GTSow w Lodzi ?? Z tego co mi
    wiadomo i z tego co widzialem miasto przez 2 i pol godziny nie mialo
    interentu. Dowiedzialem sie ze jakis problem w styku ale moze ktos wie cos
    wiecej. Sam w firmie mam lacze od GTSu i troche mi to prace zdeorganizowalo

    ---------

    Dawid Piotrowski

  • 2. Data: 2006-04-04 18:33:44
    Temat: Re: Dzisiejsza Awaria
    Od: "Jarek Marciniak" <j...@s...pl>

    Użytkownik "Dawid Piotrowski" <a...@x...xxxvlo.lodz.pl> napisał w
    wiadomości news:e0u5sr$7t2$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
    > interentu. Dowiedzialem sie ze jakis problem w styku ale moze ktos wie cos
    > wiecej. Sam w firmie mam lacze od GTSu i troche mi to prace

    To dziwne co piszesz, bo ja na zadnym z lacz do GTS nie mialem nawet sekundy
    przerwy od wielu tygodni (oczywiscie w Łodzi).

    J.M.

  • 3. Data: 2006-04-04 18:39:55
    Od: "Dawid Piotrowski" <a...@x...xxxvlo.lodz.pl>

    > To dziwne co piszesz, bo ja na zadnym z lacz do GTS nie mialem nawet
    > sekundy przerwy od wielu tygodni (oczywiscie w Łodzi).
    >
    > J.M.

    Ja mam dwa łacza GTSowe w Lodzi, prywate i firmowe i oba dzis nie pracowaly
    przez bite 2 godziny. Podobno problem na trasie łódź-warszawa, ale dziwne
    skoro ty nie miales zadnych zastrzezen.

  • 4. Data: 2006-04-04 18:57:00
    Od: "Jarek Marciniak" <j...@s...pl>

    > Ja mam dwa łacza GTSowe w Lodzi, prywate i firmowe i oba dzis nie
    > pracowaly przez bite 2 godziny. Podobno problem na trasie łódź-warszawa,
    > ale dziwne skoro ty nie miales zadnych zastrzezen.

    A jednak masz racje, rzeczywiscie na czesci lacz nie bylo ruchu miedzy
    13.50-16.20. I to dotyczy tych zaterminowanych w Wa-wie. Te do Poznania
    dzialay ok.
    J.M.

  • 5. Data: 2006-04-04 19:14:43
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    http://www.gts.pl/main/rss/tresc.php?id=158

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl

  • 6. Data: 2006-04-04 19:22:55
    Od: "Dawid Piotrowski" <a...@x...xxxvlo.lodz.pl>

    Użytkownik "Jarek Marciniak" <j...@s...pl> napisał w wiadomości
    > A jednak masz racje, rzeczywiscie na czesci lacz nie bylo ruchu miedzy
    > 13.50-16.20. I to dotyczy tych zaterminowanych w Wa-wie. Te do Poznania
    > dzialay ok.
    > J.M.

    No moje oba koncza sie na węźle do wawy. Do 20:20 były problemy z normalnym
    funkcionowaniem styku. Gubił okolo 20 % pakietów, ale z tego co widze teraz
    sytuacja sie poprawiła, zobacze rano. Tak czy siak jutro porozmawiam sobie z
    administratorem GTSow. Dziwi mnie jeszcze czemu skoro łącze na Poznan
    pracowala normalnie nie przelaczyli ruchu tylko narazili sie na tak znaczace
    strary.

  • 7. Data: 2006-04-04 20:00:59
    Od: "Piotr" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.gts.pl/main/rss/tresc.php?id=158

    U mnie wezel do wawy zaczal puszczac pakiety ok. 16.40 co zreszta nijak sie
    ma do komunikatu powyzej.... infolinia podawala godz. 17.00. A swoja droga
    pamietam jak dzis zapewnienia handlowca GTS, ze kazdy ich wezel ma dwa
    niezalezne styki i niemozliwe zeby ktorys nie dzialal, widac wiec, ze glowny
    wezel w Lodzi ma tylko jeden... ech belkot marketingowy...

    piotrek

  • 8. Data: 2006-04-04 20:11:45
    Od: "Jarek Marciniak" <j...@s...pl>

> [...]
    > glowny
    > wezel w Lodzi ma tylko jeden... ech belkot marketingowy...

    Ale ciekawe ze E1 dzialaly, a to ta sama trasa do Wa-wy.
    J.M.