  • 1. Data: 2010-03-21 13:39:51
    Temat: tyrkanie napedu FDD
    Od: "LUKAS" <q...@o...pl>

    Witam

    Podlaczem pod USB przenosny twardy dysk. Zgralem to co chcialem , odlaczylem
    i od tego momentu co jakies 10-20 sekudn pyrka mi naped stacji dyskietek,
    oczywiscie wtedy jak pracuje pod Windowsem. No mozna dostac k....

    Co zrobic, zeby komp nie odwolywal sie do stacji?
    Odlaczenie jej nei bardzo wchodzi w gre, gdyz kompa mam ma zabudowie i
    musialbym wszystko od tylu rozbierac, no mega masakra, wiec szukam pomocy ,
    aby to jakos przez klawiature zalatwic :-)

  • 2. Data: 2010-03-21 14:49:57
    Temat: Re: tyrkanie napedu FDD
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Sun, 21 Mar 2010 14:39:51 +0100, LUKAS napisał(a):

> [...]
    > musialbym wszystko od tylu rozbierac, no mega masakra, wiec szukam pomocy ,
    > aby to jakos przez klawiature zalatwic :-)

    Wyłącz fdd w biosie.

    --
    GLaF

  • 3. Data: 2010-03-21 15:39:00
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    Użytkownik "LUKAS" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Podlaczem pod USB przenosny twardy dysk. Zgralem to co chcialem ,
    > odlaczylem i od tego momentu co jakies 10-20 sekudn pyrka mi naped stacji
    > dyskietek,

    może na tym dysku przenośnym było jakieś niechciane oprogramowanie które
    przenosi się na nośnikach wymiennych ? Sprawdź czy na dysku jest plik
    autorun.inf jeżeli tak to złapałeś wirusa.

  • 4. Data: 2010-03-22 10:23:10
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    LUKAS pisze:
    > Podlaczem pod USB przenosny twardy dysk. Zgralem to co chcialem , odlaczylem

    I pewnie złapałeś wirusa...

    > i od tego momentu co jakies 10-20 sekudn pyrka mi naped stacji dyskietek,

    ...który odpytuje co chwilę każdy z napędów w systemie, by
    się tam sklonować. HDD i pen-drive nie słychać, FDD już jest
    rzadkością i autor pewnie go przegapił.

    Rozwiązanie sprzętowe: wyłącz komputer :)

    FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |