  • 1. Data: 2010-03-21 09:25:35
    Temat: Czemu to nie gra?
    Od: "sam jestem" <j...@v...pl>

    ZETSAWIENIE I:
    Komputer stacjonarny płyta głowna Abit NF7S, karta dźwiękowa na płycie
    +
    Zestaw głosników Creative T5400
    =
    Dobry dźwięk, głośność ok, 4 kanały plus subwoofer (nie grał
    centralny/speaker)

    ZESTAWIENIE II:
    Komputer Asus EEE PC 901, układ dźwiekowy w komputerze
    +
    Zestaw głosników Creative T5400
    =
    Niski poziom dźwięku, cicho gra, tylko dwa kanały przednie (stereo) plus
    subwoofer

    Co zrobić, by choć trochę poprawić poziom glośności, by grało głośniej w
    zestawie II?
    Czy dzwięk z ASUSA EEE 901 jest taki, i już nic nie wyciągnę?
    Które ustawienia/opcje mogę poprawić?
    Z boku EEE901 są gniazda różwoe i zielone - róż dla głośników, a zielone dla
    mikrofonu.
    Efekt jest taki sam niezalznie od podłacenia jednego lub obu kabli.
    Co z czarnym przewodem - nie ma w EEE trzeciego gniazdka - a w zestawie
    Creative jest - do czego on słuzy?
    Czy kombinować poza ustawieniami i opcjami także z przewodami?

  • 2. Data: 2010-03-21 10:13:33
    Temat: Re: Czemu to nie gra?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    W dniu 21-03-2010 10:25, sam jestem pisze:
> [...]
    >

    > Co zrobi?, by cho? troch? poprawi? poziom glo?no?ci, by gra?o g?o?niej w
    > zestawie II?
    > Czy dzwi?k z ASUSA EEE 901 jest taki, i ju? nic nie wyci?gn??
    > Kt?re ustawienia/opcje mog? poprawi??
    > Z boku EEE901 s? gniazda r?woe i zielone - r? dla g?o?nik?w, a zielone dla
    > mikrofonu.
    > Efekt jest taki sam niezalznie od pod?acenia jednego lub obu kabli.
    > Co z czarnym przewodem - nie ma w EEE trzeciego gniazdka - a w zestawie
    > Creative jest - do czego on s?uzy?
    > Czy kombinowa? poza ustawieniami i opcjami tak?e z przewodami?

    Ustaw może kodowanie poprawnie...

    - Zielone służyło zawsze do głośników, a różowe do mukrofonu...
    - czarny służył o ile pamiętam do centralnego/subwoofera...

  • 3. Data: 2010-03-21 11:10:21
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sun, 21 Mar 2010 10:25:35 +0100, sam jestem napisał(a):

> [...]
    > Creative jest - do czego on słuzy?
    > Czy kombinować poza ustawieniami i opcjami także z przewodami?

    Kupić za parę złotych kartę dźwiękową 5.1 po USB.