-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net
.pl!not-for-mail
From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: tylna belka PSA
Date: Tue, 26 Jul 2011 23:55:32 +0200
Organization: Dialog Net
Lines: 31
Message-ID: <j0nd6h$jh5$1@news.dialog.net.pl>
References: <j0nbbi$3gm$1@mx1.internetia.pl>
<1gpmdbcm66px0$.dlg@lepper.institute.com>
NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-138-35.ssp.dialog.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.dialog.net.pl 1311717393 20005 78.8.138.35 (26 Jul 2011 21:56:33 GMT)
X-Complaints-To: a...@d...net.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Jul 2011 21:56:33 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
Thunderbird/3.1.11
In-Reply-To: <1gpmdbcm66px0$.dlg@lepper.institute.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2387869
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-07-26 23:39, Waldek Godel pisze:
> Dnia Tue, 26 Jul 2011 23:24:46 +0200, Hirosaki Nagashima napisał(a):
>
>> Pewnie włożę kij w mrowisko, ale jak to jest na prawdę z warsztatami,
>> które potrafią skutecznie naprawić to nieszczęsne tylne zawieszenie w
>> Citroenach i Peugeotach? Na początek - http://www.peugeot-citroen.com/
>> (prawdziwe wiadro pomyj na bliżej nie określoną konkurencję) versus
>> http://www.antalex.pl/ (umiarkowana krytyka, poza tym stałe ceny usług,
>> więc wiadomo, kogo ma na myśli peugeot-citroen). Czy to tylko dwa
>> warsztaty w Polsce, a tak na prawdę tylko jeden z nich? Który?
>
> Donat, czyli Rodomet w Radomiu.
> I zapewne wielu innych, zabieg jest dosyć prosty do zrobienia. Trzeba
> zrobić tulejowanie, czyli usunąć metal zryty przez czop wahacza po
> zniszczeniu łożyska i uzupełnić brak tuleją metalową. Oczywiście trzeba
> mieć narzędzia do tego i zrobić to precyzyjnie.
> Jeżeli czopy są zniszczone, trzeba to naprawić również. Następnie zakłada
> się zestaw naprawczy i tyle.
>
Tyle, że nie zawsze da się tulejować. Czasem główna rura jest za mocno
przeżarta korozją. Jej tulejowanie pod wymiar oryginalnych czopów
osłabiłoby jej konstrukcję.
Tak było u mnie w 306. Dlatego poprzecznica (główna rura) została
wymieniona na nową. Koszt był spory.
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
Następne wpisy z tego wątku
- 26.07.11 23:56 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 27.07.11 00:02 and
- 27.07.11 00:09 Yogi\(n\)
- 27.07.11 00:21 Waldek Godel
- 27.07.11 01:27 G Nowak
- 27.07.11 07:23 Hirosaki Nagashima
- 27.07.11 07:25 cef
- 27.07.11 07:28 Agent
- 27.07.11 08:40 MHM
- 27.07.11 10:42 Waldek Godel
- 27.07.11 11:34 Hirosaki Nagashima
- 27.07.11 11:44 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 27.07.11 11:55 Waldek Godel
- 27.07.11 12:13 cef
- 27.07.11 12:15 Waldek Godel
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=