-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net
.pl!not-for-mail
From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: tylna belka PSA
Date: Tue, 26 Jul 2011 23:55:32 +0200
Organization: Dialog Net
Lines: 31
Message-ID: <j0nd6h$jh5$1@news.dialog.net.pl>
References: <j0nbbi$3gm$1@mx1.internetia.pl>
<1gpmdbcm66px0$.dlg@lepper.institute.com>
NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-138-35.ssp.dialog.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.dialog.net.pl 1311717393 20005 78.8.138.35 (26 Jul 2011 21:56:33 GMT)
X-Complaints-To: a...@d...net.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Jul 2011 21:56:33 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
Thunderbird/3.1.11
In-Reply-To: <1gpmdbcm66px0$.dlg@lepper.institute.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2387869
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-07-26 23:39, Waldek Godel pisze:
> Dnia Tue, 26 Jul 2011 23:24:46 +0200, Hirosaki Nagashima napisał(a):
>
>> Pewnie włożę kij w mrowisko, ale jak to jest na prawdę z warsztatami,
>> które potrafią skutecznie naprawić to nieszczęsne tylne zawieszenie w
>> Citroenach i Peugeotach? Na początek - http://www.peugeot-citroen.com/
>> (prawdziwe wiadro pomyj na bliżej nie określoną konkurencję) versus
>> http://www.antalex.pl/ (umiarkowana krytyka, poza tym stałe ceny usług,
>> więc wiadomo, kogo ma na myśli peugeot-citroen). Czy to tylko dwa
>> warsztaty w Polsce, a tak na prawdę tylko jeden z nich? Który?
>
> Donat, czyli Rodomet w Radomiu.
> I zapewne wielu innych, zabieg jest dosyć prosty do zrobienia. Trzeba
> zrobić tulejowanie, czyli usunąć metal zryty przez czop wahacza po
> zniszczeniu łożyska i uzupełnić brak tuleją metalową. Oczywiście trzeba
> mieć narzędzia do tego i zrobić to precyzyjnie.
> Jeżeli czopy są zniszczone, trzeba to naprawić również. Następnie zakłada
> się zestaw naprawczy i tyle.
>
Tyle, że nie zawsze da się tulejować. Czasem główna rura jest za mocno
przeżarta korozją. Jej tulejowanie pod wymiar oryginalnych czopów
osłabiłoby jej konstrukcję.
Tak było u mnie w 306. Dlatego poprzecznica (główna rura) została
wymieniona na nową. Koszt był spory.
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
Następne wpisy z tego wątku
- 26.07.11 23:56 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 27.07.11 00:02 and
- 27.07.11 00:09 Yogi\(n\)
- 27.07.11 00:21 Waldek Godel
- 27.07.11 01:27 G Nowak
- 27.07.11 07:23 Hirosaki Nagashima
- 27.07.11 07:25 cef
- 27.07.11 07:28 Agent
- 27.07.11 08:40 MHM
- 27.07.11 10:42 Waldek Godel
- 27.07.11 11:34 Hirosaki Nagashima
- 27.07.11 11:44 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 27.07.11 11:55 Waldek Godel
- 27.07.11 12:13 cef
- 27.07.11 12:15 Waldek Godel
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=