eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodytylna belka PSARe: tylna belka PSA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net
    .pl!not-for-mail
    From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: tylna belka PSA
    Date: Tue, 26 Jul 2011 23:55:32 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 31
    Message-ID: <j0nd6h$jh5$1@news.dialog.net.pl>
    References: <j0nbbi$3gm$1@mx1.internetia.pl>
    <1gpmdbcm66px0$.dlg@lepper.institute.com>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-138-35.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1311717393 20005 78.8.138.35 (26 Jul 2011 21:56:33 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Jul 2011 21:56:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
    Thunderbird/3.1.11
    In-Reply-To: <1gpmdbcm66px0$.dlg@lepper.institute.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2387869
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-07-26 23:39, Waldek Godel pisze:
    > Dnia Tue, 26 Jul 2011 23:24:46 +0200, Hirosaki Nagashima napisał(a):
    >
    >> Pewnie włożę kij w mrowisko, ale jak to jest na prawdę z warsztatami,
    >> które potrafią skutecznie naprawić to nieszczęsne tylne zawieszenie w
    >> Citroenach i Peugeotach? Na początek - http://www.peugeot-citroen.com/
    >> (prawdziwe wiadro pomyj na bliżej nie określoną konkurencję) versus
    >> http://www.antalex.pl/ (umiarkowana krytyka, poza tym stałe ceny usług,
    >> więc wiadomo, kogo ma na myśli peugeot-citroen). Czy to tylko dwa
    >> warsztaty w Polsce, a tak na prawdę tylko jeden z nich? Który?
    >
    > Donat, czyli Rodomet w Radomiu.
    > I zapewne wielu innych, zabieg jest dosyć prosty do zrobienia. Trzeba
    > zrobić tulejowanie, czyli usunąć metal zryty przez czop wahacza po
    > zniszczeniu łożyska i uzupełnić brak tuleją metalową. Oczywiście trzeba
    > mieć narzędzia do tego i zrobić to precyzyjnie.
    > Jeżeli czopy są zniszczone, trzeba to naprawić również. Następnie zakłada
    > się zestaw naprawczy i tyle.
    >

    Tyle, że nie zawsze da się tulejować. Czasem główna rura jest za mocno
    przeżarta korozją. Jej tulejowanie pod wymiar oryginalnych czopów
    osłabiłoby jej konstrukcję.
    Tak było u mnie w 306. Dlatego poprzecznica (główna rura) została
    wymieniona na nową. Koszt był spory.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: