eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodytylna belka PSARe: tylna belka PSA
  • Data: 2011-07-27 12:13:30
    Temat: Re: tylna belka PSA
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Waldek Godel wrote:

    >> Rozumiem, że ten typ zawieszenia ma jakieś tam zalety.
    >> Ale może mi ktoś wytłumaczyć od strony czysto kontsrtukcyjnej:
    >> dlaczego można stosować rozwiązania
    >> chroniące łożyska np w piastach kół, a w tej belce nie można?
    >
    > Można i zastosowano, dokładnie takie same - uszczelniacze.
    > Wszystkie awarie belki biorą się z uszkodzenia uszczelniaczy, dokąd
    > woda z brudem nie zniszczy łożysk, te są wieczne, zresztą tak jak
    > łożyska kół

    Dlaczego zatem uszkadzają się uszczelnienia właśnie w zawieszeniu
    (ciągle w temacie aut francuskich mówi się o naprawach/regeneracji belki)
    a jakoś padające łożyska kół nie są tak często przywoływane.
    Może jednak sposób obciążania tego węzła powoduje uszkodzenia uszczelnień?
    Gdyby tym łożyskom w zawieszeniu "dołożyć" jeszcze obciążenie obrotami, to
    trzeba by chyba regenerować belki razem z wymianą oleju.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: