  • 41. Data: 2012-02-20 15:37:21
    Temat: Re: twarde prawo - rura set lex
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Artur,

    [...]

    > Protezę wyłącznie do spaw określonego typu?

    A jak sprawy załatwił, to mu noga odrastała?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 42. Data: 2012-02-22 11:22:49
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 20 Feb 2012 15:37:21 +0100,
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> screamed:

    > A jak sprawy załatwił, to mu noga odrastała?

    Ja rozumiem, że musi być jakiś okres przejściowy na tego typu rzeczy,
    ale jeśli ktoś nie potrafi tego zrobić w ciągu kilku lat to kalectwo
    nie jest tego przyczyną, jest tylko usprawiedliwieniem.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:215B ]
    [ 11:21:29 user up 13086 days, 23:16, 1 user, load average: 0.36, 0.89, 0.35 ]

    (null cookie; hope that's ok)

  • 43. Data: 2012-02-22 12:01:03
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Kuba (aka cita) wrote:

    > Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > ale czy ja gdzies napisalem, ze to prawo mi sie podoba, albo ze nie
    > należy go zmienic?
    > Problem w tym, ze póki co takie jest i należy go przestrzegać, a jeśli
    > sie tego nie robi ... to ponosi sie konsekwencje.

    Złego prawa nie należy przestrzegać. Nie należy mylić prawa z moralnością, itd...

    > Kiedy przekraczam prędkość i zostane zatrzymany to nie dyskutuje ze
    > przecież bylo bezpiecznie, ze uważałem. Przyjmuje mandat i tyle.

    A ja nie, jeśli np. stoją w "zabudowanym lesie". Z zasady też nie przyjmuję
    mandatów od działalności gospodarczej gmin dla zmyłki zwanej strażą miejscą czy
    wiejską.

    > Tak samo jest tu - nie ma karty, jego sprawa, ale niech nie robi afery,
    > ze przecież "mu sie należy"

    Ale jemu, owszem, się należy.

    To patologią jest to, że uprawnienie określa karta z której korzystają ci którym
    absolutnie się nie należy, a nie realna niepełnosprawność.

    \SK

  • 44. Data: 2012-02-22 12:04:46
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Kuba (aka cita) wrote:

    > Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > to niech walczy o zmiane prawa. Jak zostanie zmienione wtedy ok. Póki co
    > przepisy są jakie są (i nie ważne w tym momencie czy są słuszne, czy
    > nie) i należy ich przestrzegać.

    Nie należy.

    > Jeśli jednak poprłnia sie wykroczenie,
    > bo przecież nikt nikomu nie zabrania świadomego popełnienia wykroczenia,
    > to należy poddać sie karze zgodnie z prawem,

    Nie.

    > a nie jęczeć, ze sie nie ma
    > nogi i 'sie nalezy', bo guzik sie należy.

    Owszem należy się. Z samej istoty jest to miejsce dla niepełnosprawnych a nie
    dla posiadaczy kartonika z obrazkiem.

    Bo tu się nie należy.

    \SK