    From: "Arek" <a...@a...2a.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: tvn 16/9
    Date: Sun, 14 Mar 2010 23:27:50 +0100

    poprostu olewają oglądaczy
    ja oglądam TV z satelity ,kanały filmowe jak TVN,TVN7 czy Polsat nie jest
    nadawany w 16:9 natomiast kanały takie jak TVN Turbo ,TVN Meteo ,TVN CNBC
    Biznest cały czas nadawane są w 16:9 nie wspomnę już o kanałach FTA TVN
    Warszawa czy śląski program TVS oczywiście stać na nadawanie w 16:9
    w czsie reklam to już całkowita tragedia :( jak ktoś ma ustawiony TV na Auto
    to telewizor szaleje ,np na TVN-e reklamy nadają na przemian raz 16:9 raz
    4:3 i tak przez 15 min nie wiem jak reklamy idą na Polsacie bo nieoglądam
    tego programu prawie wcale.

    Arek.