  • 11. Data: 2013-12-27 12:21:50
    Temat: Re: tvn +1 (tvn hd +1)
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 27 Dec 2013 12:09:16 +0100, Marek napisał(a):

    > Słaby argument, zupełnie mnie nie przekonuje. Do tego służą
    > urządzenia do nagrywania, aby sobie nagrać to, co nie można obejrzeć
    > na bieżąco (wraz z reklamami, jak to pawel32 sugeruje) a nie
    > uruchamiać "specjalny" kanał.

    Ale on wcale nie miał ciebie przekonywać. Ważne, że przekonał ówczesną
    dyrekcję stacji.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 12. Data: 2013-12-27 12:23:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 27 Dec 2013 12:19:34 +0100, z napisał(a):

    > Teraz promują nowy wspaniały tvn24bis (niby stacja się rozwija) a po
    > cichu likwidują tvncnbc
    > http://wyborcza.pl/1,75248,14358137,Koniec_TVN_CNBC_
    __ze_stacji_odchodza_kluczowi_pracownicy.html

    Co za nieudacznicy! Już 6 miesiąc likwidują i nie mogą zlikwidować...

  • 13. Data: 2013-12-30 12:02:01
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Wyszedłeś z kliniki "Budzik" czy z więźnia?

    nie przesadzaj w więźniu mają więcej kanałów niż Ty w domu :)
    pzdr
    GL

  • 14. Data: 2013-12-31 13:58:17
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 2013-12-27 12:09, Marek pisze:

    > Nie wierzę, że w tvn pracują idioci,
    Sądząc po dzisiejszej sytuacji TVN, jednak pracują, :)

  • 15. Data: 2014-01-01 01:15:26
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 31 Dec 2013 13:58:17 +0100, jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl> wrote:
    > Sądząc po dzisiejszej sytuacji TVN, jednak pracują, :)

    A co się stało, bo ostatnio nie mam dostępu do tv:)?

    --
    Marek

  • 16. Data: 2014-01-01 12:29:08
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 27 Dec 2013 11:23:31 +0000, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    >Co za nieudacznicy! Już 6 miesiąc likwidują i nie mogą zlikwidować...

    A jednak :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280