  • 1. Data: 2013-12-26 21:27:59
    Temat: tvn +1 (tvn hd +1)
    Od: Marek <f...@f...com>

    Jaki cel przyświeca nadawcy wprowadzenie kopii istniejącego kanału
    ale z opóźnieniem 1 godz? Na czym polfa "myk"?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2013-12-26 22:47:25
    Temat: Re: tvn +1 (tvn hd +1)
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 26 Dec 2013 21:27:59 +0100, Marek napisał(a):

    > Jaki cel przyświeca nadawcy wprowadzenie kopii istniejącego kanału
    > ale z opóźnieniem 1 godz? Na czym polfa "myk"?

    Wyszedłeś z kliniki "Budzik" czy z więźnia?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2013-12-26 22:53:18
    Od: "b.higsa" <b...@a...pl>

    W dniu 13-12-26 22:47, Waldek Godel pisze:

    > Wyszedłeś z kliniki "Budzik" czy z więźnia?

    ROTFL :)

    G.

  • 4. Data: 2013-12-27 00:28:17
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 26 Dec 2013 21:47:25 +0000, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:
    > Wyszedłeś z kliniki "Budzik" czy z więźnia?

    Rozumiem, że pytanie zbyt skomplikowane, żeby taki błyskotliwy,
    multigrupowy miszcz intelektu i ciętych ripost, odpowiedział coś z
    sensem?

    --
    Marek

  • 5. Data: 2013-12-27 00:53:54
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 27.12.2013 00:28, Marek pisze:

    > Rozumiem, że pytanie zbyt skomplikowane, żeby taki błyskotliwy,
    > multigrupowy miszcz intelektu i ciętych ripost, odpowiedział coś z sensem?

    bo pytanie było na takim poziomie.
    tego kanału już daaaawno nie ma, więc po co o tym dyskutować ?
    chyba, że coś przeoczyliśmy.

  • 6. Data: 2013-12-27 09:39:32
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 27 Dec 2013 00:53:54 +0100, pawell32 <p...@n...pl>
    wrote:
    > bo pytanie było na takim poziomie.
    > tego kanału już daaaawno nie ma, więc po co o tym dyskutować ?
    > chyba, że coś przeoczyliśmy.

    Ale ja nie pytałem o to czy jest/był nadawany, ale o to w jakim celu
    taki kanał nadawca (kiedyś lub tymczasowo) uruchomił. Proste pytanie,
    zgodne z tematyką grupy.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2013-12-27 11:21:02
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 27 Dec 2013 09:39:32 +0100, Marek napisał(a):

    > Ale ja nie pytałem o to czy jest/był nadawany, ale o to w jakim celu
    > taki kanał nadawca (kiedyś lub tymczasowo) uruchomił. Proste pytanie,
    > zgodne z tematyką grupy.

    W takim, żeby zapewnić sobie większą oglądalność, bo ludzie robią różne
    rzeczy w różnych godzinach i przez to mają czas na oglądanie w różnych
    godzinach. Zwłaszcza dotyczy to godzin tzw. największej oglądalności.
    To aż takie trudne?

  • 8. Data: 2013-12-27 11:38:43
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2013-12-27 09:39, Marek pisze:

    > Ale ja nie pytałem o to czy jest/był nadawany, ale o to w jakim celu
    > taki kanał nadawca (kiedyś lub tymczasowo) uruchomił. Proste pytanie,
    > zgodne z tematyką grupy.

    po to by tę samą reklamę obejrzeć dwa razy.
    po to by na spisie dostępnych kanałów jest o jeden
    więcej (hd ?) niż konkurencja.

  • 9. Data: 2013-12-27 12:09:16
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 27 Dec 2013 10:21:02 +0000, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:
    > W takim, żeby zapewnić sobie większą oglądalność, bo ludzie robią
    różne
    > godzinach. Zwłaszcza dotyczy to godzin tzw. największej
    oglądalności.

    Słaby argument, zupełnie mnie nie przekonuje. Do tego służą
    urządzenia do nagrywania, aby sobie nagrać to, co nie można obejrzeć
    na bieżąco (wraz z reklamami, jak to pawel32 sugeruje) a nie
    uruchamiać "specjalny" kanał.
    Skoro kanał +1 miał być chytrym zabiegiem marketingowo-biznesowym i
    tvn z niego po krótkim czasie zrezygnował, to celem było raczej coś
    innego. Nie wierzę, że w tvn pracują idioci, którzy nie przewidziliby
    jak skończy się taki "pomysł".

    --
    Marek

  • 10. Data: 2013-12-27 12:19:34
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-12-27 11:38, pawell32 pisze:

    > po to by tę samą reklamę obejrzeć dwa razy.
    > po to by na spisie dostępnych kanałów jest o jeden
    > więcej (hd ?) niż konkurencja.

    Promocja marki :-)
    Teraz promują nowy wspaniały tvn24bis (niby stacja się rozwija) a po
    cichu likwidują tvncnbc
    http://wyborcza.pl/1,75248,14358137,Koniec_TVN_CNBC_
    __ze_stacji_odchodza_kluczowi_pracownicy.html

    Tak wiem... tak działa biznes medialny. A mnie to śmieszy po prostu
    naiwne wciskanie mi kitu. W sumie powinienem być oburzony bo traktuje
    się widza jak debila. :-)