  • 91. Data: 2011-09-26 20:26:29
    Temat: Re: turystyczny dla babki
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 14-09-2011 o 22:49:18 Jackare <1...@1...tralala.com> napisał(a):

    > ...Africa ... Jest zdecydowanie ZA WYSOKI dla mnie i za ciężki, ale z tą
    > ciężkością to myślę że to i tak skutek wysokości. Na turystykę asfaltową
    > może i fajnie ale w teren bym tym nie pojechał.

    Znaczy w teren wolisz coś nisko zawieszonego?

    --
    Nikanor [TE630 - wysokość siedzenia 93 cm, DR350 - 91 cm]

  • 92. Data: 2011-09-27 05:21:58
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-26 22:26, Nikanor pisze:

    > Znaczy w teren wolisz coś nisko zawieszonego?

    Ja w teren wole cos co nie wazy cwierci tony. A afryka nadaje sie do
    ofroudu tak jak estrella. Da sie przejechac, ale po cholere sie meczyc.
    To motur fajny zeby pojechac do CzarnejDupy(c)(tm), w dwie osoby, z
    suszarka do wlosow, oddzielnym namiotem dla psa oraz skladanymi
    krzeselkami turystycznymi ;>, nie martwiac sie o slaba jakosc paliwa czy
    mase eleketroniki ktorej najblizszy serwis jest XXX km od nas.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 93. Data: 2011-09-28 09:45:42
    Od: Markowski <m...@g...com>

    On 13 Wrz, 23:53, Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>
    wrote:

    > no i? bo ja właśnie patrząc po sobie gdyż raczej wątłej postury jestem ze
    > świadomością proponuje. na dodatek mógłbym podać conajmniej trzy niewiasty
    > które poprą moją teorie, że to byłby dobry wybór

    Na pierwsze moto po kursie?

    > na papierze może i ciężki, ok 200kg zalany. ale uwierz dużo lepiej
    > wyważony od lżejszych motorów jak cb500, gs500, er500 itp. spokojnie można
    > brać na noge jak sie wali. obalony.

    No tak, jak się obali to ciezko podnieść:-) PO wadze sadze ze piszesz
    o NTV650 a nie o Deauvill, bo te cale owiewki jednak sporo ważą.

    > nie większy od silnika R2 o tej samej pojemności. ale za to lepiej i
    > płynniej oddający moc i moment. obalony.

    twin tej samej pojemnosci to byłby ER6, ale nie miałem przyjemności
    jezdzic. Owszem, oddaje moc płynniej, ale hamuje bardziej.

    > znowu jakiś urban legend. miałem opone 110/70 i 120/70 jedna i druga w tym
    > wypadku porażka. kupiłem jak pan Bóg przykazał nową opone 110/80-17
    > metzelera lasera i sprzęt idzie za ręką.

    Jeśli to legenda to jestem jednym z jej twórców. Miałem 110/80 nówkę
    (pogłębiała zakręt) i 120/70 nówkę (zbyt zwiększała stabiloność), więc
    z dwojga złego wolałem tę drugą. Za to najlepiej jeżdziło mi się na
    torówkach 120/70 GP - są takie lekko bardziej szpiczaste i były
    niezłym kompromisem.

    A robią ER-5 z owiewką?

    Markowski
    VFR800Fi

  • 94. Data: 2011-09-28 09:54:51
    Od: Markowski <m...@g...com>

    On 14 Wrz, 01:53, LukeB <l...@g...com> wrote:
    > i jeszcze odn Deauville:

    > Ludzie, litości... fakt, czasami (przy jeździe 90 km/h w trasie)
    > schodziła poniżej 5l, ale 3,5l - 4l/100km?
    > W gaźnikowej 650tce? Zastanówcie się czasami, co powtarzacie po
    > kolegach...

    Mój absolutny rekord spalania w NTV650 to było 3,82l/100km. Ale
    warunki do osiągnięcia takiego wyniku były ekstremalne. Wyjeżdżając z
    Wrocławia przypaliłem sprzęgło i strasznie mi się ślizgało. Musiałem
    dojechać do Niemiec, więc miałem jakieś 500km autostrady przed sobą.
    Rozpędzać się musiałem powolutku, bo ślizgało. Nie hamowałem bez
    absolutnej potrzeby, bo ciężko się było rozbujać. Powyżej 90km/h
    ślizgało się już od samego oporu powietrza, więc jak się tylko dało
    trzymałem się za TIRami. To nie są warunki normalnej eksploatacji,
    więc spalanie "na poziomie 3,5-4 l" można wsadzić między bajki. Przy
    normalnej jeździe paliła o ile pamiętam 5,2-5,5l. Ale przy pałowaniu
    autobahną to bywało nawet 6,5l

    Markowski
    VFR800Fi, GS500 Nowy Sącz