  • 81. Data: 2011-09-18 19:51:57
    Temat: Re: turystyczny dla babki
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2011-09-13 00:54, Tomek Wozniakowski pisze:
    > Witam :)

    > Jak do turystyki, to moze Devilka? Co prawda mydelniczka, ale srodek
    > ciezkosci nisko, w miare latwe do ogarniecia. W miescie tez da rade.
    >
    > Serio pisze.

    Uff, dobrze że pisze tu jeszcze ktoś rozsądny :)
    Nie wiem czemu koleżance która lata na 125tce polecają tu nagle Fazera,
    Horneta czy nawet dużego V-Stroma. Będzie się dziewczyna męczyć z
    ciężkim moto trudnym do ogarnięcia. To już sportowa 600 byłaby lepsza bo
    przynajmniej lekka i ma konkretną zawiechę i hamulce.
    Moje typy - Honda Deauville, BMW F 650/Aprilia Pegaso (jeśli wzrost
    pozwoli), Aprilia Mana 650, Moto Guzzi Nevada 750, Honda CBF 500.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 82. Data: 2011-09-18 20:52:35
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2011-09-18 21:51, Magic pisze:

    > Uff, dobrze że pisze tu jeszcze ktoś rozsądny :)

    Magic, nie przesadzaj, ja tylko kultywuje tradycje ;D taki emeryt, jak
    ja, nie moze polecic przeciez hayki na pierwsze moto ;p

    Paulino, na wszelki wypadek - tego tu posta nie traktuj serio - to takie
    staropreclowe gadanie, a Ty tu chyba swieza jestes ;)

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 83. Data: 2011-09-19 12:26:06
    Od: "Paulina D" <i...@W...gazeta.pl>

    Kefir <a...@g...com> napisał(a):

    > Hehe, przyciagnela mnie nazwa watka: pomyslalem, ze ktos szuka kozy
    > dla nestorki rodu ;)

    :-)

    Moje dzieci są w takim wieku, że w każdej chwili mogę zostać babcią. ;-)

  • 84. Data: 2011-09-19 12:29:38
    Od: "Paulina D" <i...@W...gazeta.pl>

    Tomek Wozniakowski <z...@o...pl> napisał(a):

    > Paulino, na wszelki wypadek - tego tu posta nie traktuj serio - to takie
    > staropreclowe gadanie, a Ty tu chyba swieza jestes ;)

    Ok, ponieważ nieustająco czuję się świeża :-) to nie traktuje tego listu
    poważnie ;-)

    Pozdrawiam
    P.

  • 85. Data: 2011-09-19 20:05:44
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 261 roku bieżącego, Magic zeznał(a) jak następuje:

    > Uff, dobrze że pisze tu jeszcze ktoś rozsądny :)
    > Nie wiem czemu koledzy dziewczynie która jeździ 125tką polecają
    > Horneta albo nawet dużego V-Stroma. Przecież to bez sensu - będzie
    > się tylko męczyć z dużym motocyklem trudnym do ogarnięcia. To już
    > sportowa 600 byłąby lepsza bo przynajmniej lekka, ma zawiechę i
    > hamulce jak trzeba.

    No i turystyczna jest jak cholera.... :-)

    (patrz tytuł wątku)

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 86. Data: 2011-09-19 21:26:16
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-09-19 22:05, PawelK vel Pablo pisze:

    > No i turystyczna jest jak cholera.... :-)
    >
    > (patrz tytuł wątku)

    Do szybkiej turystyki bedzie ok :)
    Przynajmniej sie nie zmeczy przerzucajac z boku na bok 180 kg a nie 240 :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 87. Data: 2011-09-20 07:12:02
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2011-09-19 22:05, PawelK vel Pablo pisze:
    > Dnia 261 roku bieżącego, Magic zeznał(a) jak następuje:

    > No i turystyczna jest jak cholera.... :-)
    >
    > (patrz tytuł wątku)

    (patrz) "byłaby lepsza"

  • 88. Data: 2011-09-25 10:52:01
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-13 00:56, Paulina D pisze:

    > Trochę mnie ostudziłeś, bo to był mój faworyt - przynajmniej na papierze. Nic
    > to, będe musiała przymierzyć się do rożnych modeli.

    Znajdz emila do Ani Easy, ona tym jezdzi. Faktem jest ze latwe w
    manewrowaniu na parkingu to nie jest.

    > Że też żaden producent nie wymyślił wersji turystyka "Lady Edition" tzn.
    > łatwe prowadzenie, niezbyt duża moc i niskie siodło. ;-)

    Jest od cholery takich sprzetow, tylko nie nazywaja sie 'turystyk'. Np
    spotkalem kilka dni temu dwoch gosci na vespach. Jechali (jesli dobrze
    ich zrozumialem) z Wloch poprzez Wegry, Serbie, Czarnogore, Albanie do
    domu. Dowolny sprzet moze byc uzytkowany turystycznie (byleby byl
    wygodny dla jezdzca).

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 89. Data: 2011-09-25 13:40:09
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2011-09-13 00:56, Paulina D pisze:

    > Że też żaden producent nie wymyślił wersji turystyka "Lady Edition" tzn.
    > łatwe prowadzenie, niezbyt duża moc i niskie siodło. ;-)

    Pierwsze co mi przychodzi na myśl - Virago 535. I DragStar 650. Założysz
    sakwy i masz turystyka. Z plastików to GS500F, bo nieduży, wąski i
    obudowany.
    Poza tym większość motocykli można obniżyć, i to na kilka sposobów -
    kanapa, dogbones w tylnym zawieszeniu, wpuszczanie lag w półki w
    przednim. Poza tym ważna jest też szerokość motocykla w talii, bo węższy
    może być nieco wyższy. Czyli trzeba próbować i sprawdzić
    organoleptycznie, które rozwiązanie będzie dla Ciebie najlepsze.

  • 90. Data: 2011-09-26 08:27:55
    Od: "Paulina D" <i...@W...gazeta.pl>

    Magic <m...@w...pl> napisał(a):

    > Pierwsze co mi przychodzi na myśl - Virago 535. I DragStar 650. Założysz
    > sakwy i masz turystyka. Z plastików to GS500F, bo nieduży, wąski i
    > obudowany.

    Przymierzałam się do większości z zaproponowanych przez Kolegów motocykli ale
    na 99% będzie to Virago 535. Jechałam tym w weekend i jest ok. Podoba mi się
    ale chyba będę musiała zmienić styl ;-) Szukam teraz egzemlarza w rozsądnej
    cenie.

    Pozdrowienia
    P.