    From: Markowski <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: turystyczny dla babki
    Date: Wed, 28 Sep 2011 02:45:42 -0700 (PDT)

    On 13 Wrz, 23:53, Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>
    wrote:

    > no i? bo ja właśnie patrząc po sobie gdyż raczej wątłej postury jestem ze
    > świadomością proponuje. na dodatek mógłbym podać conajmniej trzy niewiasty
    > które poprą moją teorie, że to byłby dobry wybór

    Na pierwsze moto po kursie?

    > na papierze może i ciężki, ok 200kg zalany. ale uwierz dużo lepiej
    > wyważony od lżejszych motorów jak cb500, gs500, er500 itp. spokojnie można
    > brać na noge jak sie wali. obalony.

    No tak, jak się obali to ciezko podnieść:-) PO wadze sadze ze piszesz
    o NTV650 a nie o Deauvill, bo te cale owiewki jednak sporo ważą.

    > nie większy od silnika R2 o tej samej pojemności. ale za to lepiej i
    > płynniej oddający moc i moment. obalony.

    twin tej samej pojemnosci to byłby ER6, ale nie miałem przyjemności
    jezdzic. Owszem, oddaje moc płynniej, ale hamuje bardziej.

    > znowu jakiś urban legend. miałem opone 110/70 i 120/70 jedna i druga w tym
    > wypadku porażka. kupiłem jak pan Bóg przykazał nową opone 110/80-17
    > metzelera lasera i sprzęt idzie za ręką.

    Jeśli to legenda to jestem jednym z jej twórców. Miałem 110/80 nówkę
    (pogłębiała zakręt) i 120/70 nówkę (zbyt zwiększała stabiloność), więc
    z dwojga złego wolałem tę drugą. Za to najlepiej jeżdziło mi się na
    torówkach 120/70 GP - są takie lekko bardziej szpiczaste i były
    niezłym kompromisem.

    A robią ER-5 z owiewką?

    Markowski
    VFR800Fi