-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!ne
ws.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.news-service.com!postnews.google.com!de2g2
000vbb.googlegroups.com!not-for-mail
From: Markowski <m...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: turystyczny dla babki
Date: Wed, 28 Sep 2011 02:54:51 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 32
Message-ID: <8...@d...googlegroups.com>
References: <j4bedu$m9q$1@inews.gazeta.pl>
<1...@g...googlegroups.com>
<j4e13q$kc5$1@inews.gazeta.pl> <j4o3vr$9n8$1@news.onet.pl>
<j4ojuh$qb8$1@inews.gazeta.pl>
<9...@d...googlegroups.com>
<6...@l...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 83.12.173.174
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1317203691 17833 127.0.0.1 (28 Sep 2011 09:54:51 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Sep 2011 09:54:51 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: de2g2000vbb.googlegroups.com; posting-host=83.12.173.174;
posting-account=2hqT9AoAAAA7WvKW7fJmPOz9yIEI4yYW
User-Agent: G2/1.0
X-Google-Web-Client: true
X-Google-Header-Order: ARLUEHNKC
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0;
.NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR
3.0.04506.30),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:646166
[ ukryj nagłówki ]On 14 Wrz, 01:53, LukeB <l...@g...com> wrote:
> i jeszcze odn Deauville:
>
> > spalanie na poziomie 3,5-4 litrów...
>
> Ludzie, litości... fakt, czasami (przy jeździe 90 km/h w trasie)
> schodziła poniżej 5l, ale 3,5l - 4l/100km?
> W gaźnikowej 650tce? Zastanówcie się czasami, co powtarzacie po
> kolegach...
Mój absolutny rekord spalania w NTV650 to było 3,82l/100km. Ale
warunki do osiągnięcia takiego wyniku były ekstremalne. Wyjeżdżając z
Wrocławia przypaliłem sprzęgło i strasznie mi się ślizgało. Musiałem
dojechać do Niemiec, więc miałem jakieś 500km autostrady przed sobą.
Rozpędzać się musiałem powolutku, bo ślizgało. Nie hamowałem bez
absolutnej potrzeby, bo ciężko się było rozbujać. Powyżej 90km/h
ślizgało się już od samego oporu powietrza, więc jak się tylko dało
trzymałem się za TIRami. To nie są warunki normalnej eksploatacji,
więc spalanie "na poziomie 3,5-4 l" można wsadzić między bajki. Przy
normalnej jeździe paliła o ile pamiętam 5,2-5,5l. Ale przy pałowaniu
autobahną to bywało nawet 6,5l
Markowski
VFR800Fi, GS500 Nowy Sącz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-03-13 Raspberry Pi 3 Model B+
- 2025-03-13 Kuchenka elektryczna
- 2025-03-12 test
- 2025-03-13 własny ekran startowy
- 2025-03-13 Błonie => IT System Administrator <=
- 2025-03-13 Częstochowa => Manager ds. produktu <=
- 2025-03-13 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-03-13 Chiny-Kraków => Koordynator Produkcji / Przedstawiciel ds. rozwoju pr
- 2025-03-13 Warszawa => Analityk biznesowo-systemowy <=
- 2025-03-13 Warszawa => Business Systems Analyst <=
- 2025-03-13 Żerniki => NodeJS Developer <=
- 2025-03-13 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-13 Warszawa => Konsultant ds. sprzedaży <=