    From: Markowski <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: turystyczny dla babki
    Date: Wed, 28 Sep 2011 02:54:51 -0700 (PDT)

    On 14 Wrz, 01:53, LukeB <l...@g...com> wrote:
    > i jeszcze odn Deauville:

    > Ludzie, litości... fakt, czasami (przy jeździe 90 km/h w trasie)
    > schodziła poniżej 5l, ale 3,5l - 4l/100km?
    > W gaźnikowej 650tce? Zastanówcie się czasami, co powtarzacie po
    > kolegach...

    Mój absolutny rekord spalania w NTV650 to było 3,82l/100km. Ale
    warunki do osiągnięcia takiego wyniku były ekstremalne. Wyjeżdżając z
    Wrocławia przypaliłem sprzęgło i strasznie mi się ślizgało. Musiałem
    dojechać do Niemiec, więc miałem jakieś 500km autostrady przed sobą.
    Rozpędzać się musiałem powolutku, bo ślizgało. Nie hamowałem bez
    absolutnej potrzeby, bo ciężko się było rozbujać. Powyżej 90km/h
    ślizgało się już od samego oporu powietrza, więc jak się tylko dało
    trzymałem się za TIRami. To nie są warunki normalnej eksploatacji,
    więc spalanie "na poziomie 3,5-4 l" można wsadzić między bajki. Przy
    normalnej jeździe paliła o ile pamiętam 5,2-5,5l. Ale przy pałowaniu
    autobahną to bywało nawet 6,5l

    Markowski
    VFR800Fi, GS500 Nowy Sącz