  • 41. Data: 2011-05-02 22:26:11
    Temat: Re: tuning 2.8 biturbo ?
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Kuba \(aka cita\)

    > o jakże byłoby mi miło, gdybyś sam zastosował sie do tej rady. Nie
    > zmieniam maila, nie zmieniam nicka - nie wyjde z KFa, wiec będziesz miał
    > spokój.
    >
    > Póki co widze tylko, ze czytasz wszystkie moje posty i co jakis czas
    > nazywasz mnie handlarzyną staroci, mimo, ze nie masz bladego o mnie
    > pojęcia Interesujące jest tym bardziej, ze sam dajesz komuś "dobrą rade"
    > - LOL
    >
    > Ciekawy przypadek z Ciebie...

    Intrygująca analiza.

  • 42. Data: 2011-05-02 22:34:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Kuba \(aka cita\)

    > Intrygująca analiza.

    A do kogo on tak?
    Bo jak do mnie, to jak zwykle trafił kulą w płot, jakieś nędzne ochłapy jego
    żałosnej twórczości czytam tylko wtedy, gdy ktoś je (niepotrzebnie zresztą)
    zacytuje.
    Co zresztą łatwo można stwierdzić widząc brak bezpośrednich odpowiedzi, no
    ale w tym celu trzeba mieć choćby namiastkę mózgu, który to warunek
    laweciarza zdecydowanie przerasta.

  • 43. Data: 2011-05-02 23:22:48
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > Co zresztą łatwo można stwierdzić widząc brak bezpośrednich odpowiedzi, no
    > ale w tym celu trzeba mieć choćby namiastkę mózgu, który to warunek

    a ten w kółko Macieju :)

    Mam ubaw :D

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 44. Data: 2011-05-03 00:06:46
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > A do kogo on tak?

    No raczej nie do mnie, bo mnie chyba kiedyś splonkował. ;-)

  • 45. Data: 2011-05-05 15:11:35
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2011-04-30 19:16, megrims pisze:
    > W dniu 2011-04-30 17:30, BartekK pisze:
    >
    > Sądzę, że VTech w Krakowie zrobi to porządnie.
    > W Poznaniu polecam GekoCars. Robią nietypowe rzeczy ;).
    >

    > A mnie tak ogólnie zastanawia:
    > Vectra OPC
    > http://www.einszweidrei.de/opel/opelvectraopc2006-2.
    htm
    > 6,7 s/100; 255PS; 233Nm; FWD
    >
    > E60 535d
    > http://www.einszweidrei.de/bmw/535de602004-1.htm
    > 6,5 s/100; 272PS; 560Nm momentu; RWD

    no pacz pan... "MOMĘT" prawie dwa i pół raza większy, a przyśpiesza raptem 0,2s
    lepiej do
    100km/h. Dobry przykład dla zwolenników teorii, że moment obrotowy na wale coś mówi o

    osiągach ;)

  • 46. Data: 2011-05-05 19:35:39
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-05-05 15:11, komar pisze:

    > no pacz pan... "MOMĘT" prawie dwa i pół raza większy, a przyśpiesza
    > raptem 0,2s lepiej do 100km/h. Dobry przykład dla zwolenników teorii, że
    > moment obrotowy na wale coś mówi o osiągach ;)
    Pisałem już że w tych danych jest błąd, bo nie jest 233Nm, bo pod 350Nm
    coś, moc też się nie zgadza. Poza tym sama liczba nic nie mówi, jak nie
    wiadomo przy jakich obrotach jest ten moment maksymalny.
    Najłatwiej jest porównywać liczby ale nic z tego nie wynika w praktyce

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 47. Data: 2011-05-06 09:00:28
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Aż dzwine, że w całym wątku nikt o tym nie napisał, ale udaj się na
    forum.tdi-tuning.pl i przeszukaj, ewentualnie zapytaj fachowców i dowiesz
    się, kto, gdzie i w jaki sposób ten silinik tuninguje.

  • 48. Data: 2011-05-06 12:13:44
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 04/30/2011 05:30 PM, BartekK wrote:
    > Pacjent: Vectra C OPC 2008r. 2.8 v6 benzyna biturbo, silnik Z28NET
    > seryjnie fabrycznie w papierach 280KM/206kW
    >
    > Konstrukcja jest o tyle upierdliwa, że nie jest to 2x turbo, po 1 na 3
    > cylindry, tylko dwie różne spręzarki, z zaworami otwierającymi przepływy
    > między nimi zależnie od diabliwieczego itd.
    >
    > czy ktoś może miał (przyjemność?) w PL gdzieś taki silnik tuningować
    > poza czip-resistor-tuning za 7gr sprzedany za 2000zł ? :)

    Masters?