eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodytuning 2.8 biturbo ?Re: tuning 2.8 biturbo ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.internet
    ia.pl!not-for-mail
    From: BartekK <s...@N...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: tuning 2.8 biturbo ?
    Date: Sun, 01 May 2011 10:25:30 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 26
    Message-ID: <ipj5vm$76q$1@mx1.internetia.pl>
    References: <iphagk$utq$1@mx1.internetia.pl> <iphg66$26o$1@usenet.news.interia.pl>
    <iphrqs$96a$1@mx1.internetia.pl>
    <4dbc72fb$0$2455$65785112@news.neostrada.pl>
    <ipi36u$sd0$1@mx1.internetia.pl> <ipi5j7$css$1@mx1.internetia.pl>
    <ipivm3$df7$1@news.onet.pl> <ipj1s7$vlj$2@mx1.internetia.pl>
    <ipj3qc$qp2$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: drut.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1304238902 7386 77.252.249.9 (1 May 2011 08:35:02 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 1 May 2011 08:35:02 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <ipj3qc$qp2$1@news.onet.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2365435
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-05-01 09:58, Olo pisze:
    > W dniu 2011-05-01 09:15, BartekK pisze:
    >
    >> Mimo że RS6 to jest podobodne pudełko do A6/S6, to prawie nic nie
    >> podchodzi z "zwykłych" 6, a elementy zużywające się (zwłaszcza w takim
    >> aucie) mają ceny z kosmosu i brak jest tańszych odpowiedników, np
    >> amortyzatory, klocki hamulcowe (+tarcze, bo wymienia się komplet),
    >> wydech, aluminiowe elementy zawieszenia itd. A wstyd i głupota by w
    >> takim aucie robić drutologię i partyzantkę typu "sprężyne z żuka
    >> przytniemy"
    >
    > tak myślałem ... wnioskuję, że zwyczajnie nie stać Cię na utrzymanie
    > takiego auta i tyle. Oczywistym faktem jest, że zawieszenie i hamulce w
    > aucie z silnikiem grubo >400KM będą się diametralnie różnić od tego co
    > siedzi w wozidełku o mocy średnio 120KM
    No ja wcale nie twierdzę że musi być wszytko takie same. Ale nie
    rozumiem też dlaczego komplet hamulców i tarcz na kilka tyś. km do RS6
    ma kosztować tyle co nowy Fiat Panda, skoro można też "bardziej
    wyczynowe" rzeczy robić w przyzwoitych cenach (taniej wychodzą elementy
    do choćby BMW, które też ma niemałe moce). Co innego wartość użytkowa a
    co innego polityka cenowa koncernu.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
    | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
    173

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: