  • 21. Data: 2012-07-27 17:56:40
    Temat: Re: trwa narodowy eksperyment bezpieczenstwa ;)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > Mieli nie stawac. Choc przyznaje - 7h to sie nie da :-)

    no ale jakby nie stawali, to byłby taki sam efekt jakby przekraczali
    predkość.
    Zgodnie z zaleceniami policji jechaliby bowiem zbyt długo bez odpoczynku,
    co skutecznie spowalnia predkosci reakcji i powoduje odpowiednio wyższe
    niebezpieczenstwo niz u kierowcy wypoczętego.

  • 22. Data: 2012-07-27 17:56:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > No coz - wersja pierwsza - czerpia dane o korkach i sredniej predkosci
    > od jadacych dana trasa kierowcow. A wszyscy jada +20 :-)
    >
    > Wersja 2 ... tak ci sie tylko wydawalo, bo srednia wyszla 55. Wszedzie
    > +20, ale zazwyczaj 70 za ciezarowka :-(

    Oczywiscie +20 tam gdzie się da. Są miasta, światła, trzeba stanąc itp.

  • 23. Data: 2012-07-27 20:14:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > A co ten test pokazal ? Ze srednia przy przepisowej jezdzie od wrocka do
    > warszawy jest 50km/h ? I do czego to ma czytelnik odniesc ?

    Bardzo prawidłowa średnia.
    Musi się zastanowić, czy daje przyzwolenie na taką średnią w tym kraju.
    Ja się np. nie zgadzam.

  • 24. Data: 2012-07-28 06:58:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 Jul 2012 20:14:15 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Bardzo prawidłowa średnia.
    > Musi się zastanowić, czy daje przyzwolenie na taką średnią w tym kraju.
    > Ja się np. nie zgadzam.

    I co, nalezy podniesc limit na terenie zabudowanym, z tego powodu ze
    gierkowka jest w remoncie ? :-)

    Podniesc nalezy, ale rzetelnie by bylo wybrac inna droge do testow - bez 4
    pasow i bez 150 km remontow, np Wroclaw-Poznan.

    J.

  • 25. Data: 2012-07-28 07:52:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    net...

    > I co, nalezy podniesc limit na terenie zabudowanym,

    Przemyśleć "teren zabudowany na drodze krajowej".
    IMO albo albo.
    Jak to zrobią - nie moja sprawa, mogą zacząć od rezygnacji z pensji do czasu
    osiągnięcia tego stanu.

  • 26. Data: 2012-07-28 20:16:13
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 27 Jul 2012 13:56:38 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >ale na czym polega problem?

    Na tym, że wybrali złą trasę. Dowolna nawigacja w obecnej chwili
    wyznacza trasę Wro-Waw via Warta/A2. A 8ką to obecnie jeżdżą chyba
    niedorobieńce same.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 27. Data: 2012-07-29 21:56:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@i...pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Na tym, że wybrali złą trasę. Dowolna nawigacja w obecnej chwili
    > wyznacza trasę Wro-Waw via Warta/A2. A 8ką to obecnie jeżdżą chyba
    > niedorobieńce same.

    no ale przecież wyjaśnili, dlaczego nie jadą autostrada.
    Czy argumentację o opłatach uważasz za błędną?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 28. Data: 2012-07-29 22:01:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Jul 2012 19:56:36 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Osobnik posiadający mail t...@i...pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > no ale przecież wyjaśnili, dlaczego nie jadą autostrada.
    > Czy argumentację o opłatach uważasz za błędną?

    Teraz tak.
    A jak wykoncza gierkowke, to znow wyniki beda inne i niemiarodajne w skali
    kraju :-).

    J.

  • 29. Data: 2012-07-29 22:07:06
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 29 Jul 2012 19:56:36 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > no ale przecież wyjaśnili, dlaczego nie jadą autostrada.
    > Czy argumentację o opłatach uważasz za błędną?

    A czy odcinek A4 między Wrocławiem, a Opolem nie jest
    przypadkiem bezpłatny? Bo niewątpliwie zmniejsza stopień wkurwu
    i upłynnia jazdę na odcinku Wrocław-Piotrków.

    Pozdrawiam, r.
    _____________

  • 30. Data: 2012-07-29 23:00:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Jul 2012 20:07:06 +0000 (UTC), Robert Rędziak napisał(a):
    > On Sun, 29 Jul 2012 19:56:36 +0000 (UTC), Budzik
    >
    > A czy odcinek A4 między Wrocławiem, a Opolem nie jest
    > przypadkiem bezpłatny?

    Juz nie. 10gr/km

    > Bo niewątpliwie zmniejsza stopień wkurwu
    > i upłynnia jazdę na odcinku Wrocław-Piotrków.

    Do Piotrkowa przez Opole ? Chyba sie nie oplaca.
    Szczegolnie teraz, gdy od Piotrkowa droga jeszcze gorsza.

    J.