  • 11. Data: 2012-07-26 21:23:58
    Temat: Re: trwa narodowy eksperyment bezpieczenstwa ;)
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    dziemy_z_Wroclawia_do_Warszawy__Zgodnie_z_wszystkimi
    .html?PageNumber=2
    > Zboczeńce.

    I tak się "spóźnili" z testem i to mocno :).

    Od otwarcia A2 na trasie przez Wartę/Łęczycę (węzeł WARTKOWICE
    czy jakoś tak) zaobserwowałem tak ca 100 % wzmożenia ruchu.

    A że zboczeńce - no jasne. Ja aktualnie nie przekraczam poza
    zabudowanym 120 km/h ... na autostradzie jadę przepisowe 140
    km/h ... w zabudowanym jeżdżę maks 80 km/h ... I w/w trasą do
    wawy ostatnio z traugutta we Wro pod PKiN dojechałem w 3:45 bez
    żadnej napinki :)

    Ósemką na trasie WRO-WAWA jeżdżą już imho tylko tiry i idioci.

  • 12. Data: 2012-07-26 21:26:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    >Dwa pytania:
    >- czy srednia która podają, to jest srednia z czasu czy z jazdy

    Raz tak, raz siak, podejrzewam ze liczyc dokladnie im sie nie chcialo,
    ot - dobry material na dziennikarzyny - po co jakas starannosc, i tak
    wszystko pomyla :-)

    Nie wiem na ile szybcy w palcach i laczach - jak cos ma podany czas,
    to jest to miarodajne czy moze byc miedzy 1 a 10 minut przesuniete ..

    obiad niby od 15:00 do 15:57, tankowanie, kawa ... a potem odejmuja
    godzine ..

    >- czy jazda 7 godzin zgodnie z przepisami to jest nadal to
    >bezpieczenstwo o
    >ktorym mówi policja...

    Zmarnowane paliwo. Nie ta trasa, nie teraz.

    Siegnalem do logu sprzed roku ... oni z wrocka do Belchatowa 3:26, ja
    w 2:44. Ale to byl wyjatkowo niefartowny czas, ot np 20 minut zajal
    przejazd przez Wielun.
    ale nawet tak to jest spora roznica - 40m w ~3h to 25% gorzej.

    Dalej nawet nie ma sensu patrzec, bo co oni chca udowodnic - ile sie
    zmarnuje jadac za koparka po remontowanej jezdni, bez mozliwosci
    wyprzedzenia, nawet niezgodnie z przepisami ?

    Musieliby wypuscic drugie auto dla porownania, najlepiej takie samo,
    sprawdzic pod koniec zuzycie paliwa :-)

    J.

  • 13. Data: 2012-07-26 23:56:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Rafał "SP" Gil u...@m...pl ...

> [...]
    > km/h ... w zabudowanym jeżdżę maks 80 km/h ... I w/w trasą do
    > wawy ostatnio z traugutta we Wro pod PKiN dojechałem w 3:45 bez

    myśle, że dokładnie to chcieli pokazać...

  • 14. Data: 2012-07-27 11:23:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik Rafał "SP" Gil u...@m...pl ...

    >myśle, że dokładnie to chcieli pokazać...

    Tylko ze zabrali sie do tego jak pies do jeza.
    Wybrali trase gdzie 1/3 jest zabudowana, 1/3 nie, a 1/3 w przebudowie.
    To co mialo wyjsc ?
    I jeszcze co chwila stawali.

    Ale co tam, ciemny narod kupi :-)

    J.

  • 15. Data: 2012-07-27 11:50:32
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-27 11:23, J.F pisze:
    > Wybrali trase gdzie 1/3 jest zabudowana, 1/3 nie, a 1/3 w przebudowie.

    Czyli dość reprezentatywną, jak na obecne normy w Polsce. Fakt, zrobić
    to należało nieco inaczej, ale do wyboru drogi, akurat bym się nie
    czepiał. Co do remontu na 8, fakt jeden pas tylko, ale wcale nie korkuje
    się bardzo, tylko miejscami.

    --
    anacron

  • 16. Data: 2012-07-27 13:06:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości grup

    >Czyli dość reprezentatywną, jak na obecne normy w Polsce.

    Problem w tej 1/3 w przebudowie. To juz nie jest takie
    reprezentatywne.

    Pol trasy (do Belchatowa) przejechali w jakies 3:15-3:20 (odliczajac
    tankowanie).
    To jest tak miedzy pol a cala godz dluzej niz "normalnie", i jest
    jakos tam reprezentatywne.

    A w normalnych warunkach dalej zaczynala sie szybka czesc trasy. Ale
    nie teraz.
    Przy czym przebudowy sie skoncza, i znow bedzie szybka, szybsza niz
    wczesniej i prawda bedzie taka ze jadac przepisowo tracisz godzine -
    ale na calych 350km :-)

    > Co do remontu na 8, fakt jeden pas tylko, ale wcale nie korkuje się
    > bardzo, tylko miejscami.

    Dawno nie jechalem - ale jeden pas plus ciagle linie plus slupki na
    srodku i zakazy wyprzedzania ?

    Tak jak opisali - korek, koparka - ale to dotyczy wszystkich, tych co
    sie FR nie boja tez :-)

    J.

  • 17. Data: 2012-07-27 15:56:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > Tylko ze zabrali sie do tego jak pies do jeza.
    > Wybrali trase gdzie 1/3 jest zabudowana, 1/3 nie, a 1/3 w przebudowie.
> [...]
    ale na czym polega problem?
    Mieli wybrać drogę piękną, bez remontów i terenów zabudowanych? Co by taki
    test pokazał? Ze u nas są takie drogi?!!
    Mieli nie stawać?

  • 18. Data: 2012-07-27 15:56:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > Przy czym przebudowy sie skoncza, i znow bedzie szybka, szybsza niz
    > wczesniej i prawda bedzie taka ze jadac przepisowo tracisz godzine -
    > ale na calych 350km :-)

    kilka dni tmu jechałem trasę 250km.
    Według google maps 4,5h. Roboty i utrudniania - praktycznie brak.
    Mój czas - praktycznie równe 4,5h.
    Tyle tylko, że jadę zawsze +20. Może ggogle maps zaczęło to uwzględniac?

  • 19. Data: 2012-07-27 16:33:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup d
> [...]

    No coz - wersja pierwsza - czerpia dane o korkach i sredniej predkosci
    od jadacych dana trasa kierowcow. A wszyscy jada +20 :-)

    Wersja 2 ... tak ci sie tylko wydawalo, bo srednia wyszla 55. Wszedzie
    +20, ale zazwyczaj 70 za ciezarowka :-(

    J.

  • 20. Data: 2012-07-27 16:38:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >taki
    >test pokazał? Ze u nas są takie drogi?!!

    A co ten test pokazal ? Ze srednia przy przepisowej jezdzie od wrocka
    do warszawy jest 50km/h ? I do czego to ma czytelnik odniesc ?

    Mieli wybrac przecietna droge - 8-ka od Wroclawia do Piotrkowa jest
    dobra, ale bez remontow. A juz na pewno nie taka gdzie jest 150km w
    remoncie.

    I mogliby dla porownania wypuscic drugie auto.

    >Mieli nie stawać?

    Mieli nie stawac. Choc przyznaje - 7h to sie nie da :-)

    J.