  • 21. Data: 2014-04-27 19:45:48
    Temat: Re: trudne pytania...
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    dla ciebie mam inną stronę: dupostrzelcommowimynie.eu

    Ale to nie dla mnie. Target to chyba księża-pedofile. Dzisiaj maja wielki
    dzień.

  • 22. Data: 2014-04-27 19:49:09
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    zanim uznam cię za totalnego śmiecia przedstawisz dyrektywę wspólnoty
    europejskiej na temat tego komu dali żeby innym nie dać?

    Czy przedstawię czy nie o tym ty decydować nie będziesz. Ja jestem wolnym
    człowiekiem i żaden chłopczyk z główką w pisuarze niczego mi nie narzuci.
    Co do śmiecia, to:
    1. jakież to katolickie
    2. z twoich ust jest to komplement.

    I jeszcze drobna rada. Puszczaj wiatry. Bo niepuszczony bąk wędruje do głowy
    i stąd biorą się posrane pomysły. A masz ich pełno.

  • 23. Data: 2014-04-27 20:24:09
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    ale coś się mnie uczepił, takie to europejskie...

  • 24. Data: 2014-04-27 20:34:50
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    ale coś się mnie uczepił, takie to europejskie...

    Nie, to nie europejskie. Głupotę należy zwalczać wszędzie. Nie tylko w
    Europie.
    A ty jesteś po prostu głupi. Głupi i niegrzeczny.

  • 25. Data: 2014-04-27 20:44:50
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    być może,

    a co jest nie tak w moim forum, roman też się przyjebał i wygłosił
    oratorium pochwalne elektrody...

  • 26. Data: 2014-04-27 20:48:33
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    ale niech zgadnę dyskredytuję z moderatorem elektrody?

  • 27. Data: 2014-04-27 21:00:30
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    a inni co sądzą o moim forum? chętnie posłucham opinii.

  • 28. Data: 2014-04-27 21:04:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello donald,

    Sunday, April 27, 2014, 8:44:50 PM, you wrote:

    > być może,

    > a co jest nie tak w moim forum, roman też się przyjebał i wygłosił
    > oratorium pochwalne elektrody...

    Lolek - pojebało cię?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 29. Data: 2014-04-28 13:16:34
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    > Lolek - pojebało cię?

    to chyba janowi coś się ubzdurało, że się mnie tak czepia... Ciebie
    przepraszam, miałeś przynajmniej odwagę napisać, że mój portal jest do
    dupy... nie wiem czemu Nikt inny nie chce skomentować? może jednak?

  • 30. Data: 2014-04-28 13:35:48
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    ma to być coś takiego:

    http://allegro.pl/avtmod06-uniwersalny-modul-portow-
    i-o-na-usb-i4174807348.html

    czyli okazuje się, że trzeba napisać program pod Windows,
    program ma działać na zasadzie harmonogramu, co jakiś czas wysyłając
    komendy do sterownika - widział gdzieś Ktoś takiego gotowca?
    niemożliwe, żeby nikt czegoś takiego już kiedyś nie przerabiał?