  • 11. Data: 2014-04-25 22:05:53
    Temat: Re: trudne pytania...
    Od: "Akond ze skwak" <A...@s...pl>

    >Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    >jeszcze mi nie powiedzieli... jakieś moduły, może i Arduino
    >ciężko na razie powiedzieć...

    >istnieją jakieś sztandarowe PDFy na temat USB w AVR?

    Wiesz co ... najpierw dowiedz się na czym to jest zrobione.
    Być może jest tam konwerter USB->Rs232.
    A wtedy to już inna bajka.

    A co do USB ... to oczywiście się da. Ale trzeba nieco więcej poczytać.

  • 12. Data: 2014-04-26 16:05:51
    Od: MiSter <U...@w...pl>

    W dniu 2014-04-25 20:20, tusk, donald tusk pisze:
    > coś takiego:
    > AVR276: USB Software Library for AT90USBxxx
    > Microcontrollers
    > znalazłem jakiś opis, a gdzie jest biblioteka do ściągnięcia?

    Jak pamiętam od dwóch - trzech lat próbujesz zgłębiać temat usb. Nawet
    coś ci kiedyś tłumaczyłem.
    Określ co chcesz uzyskać? Jak interfejs komunikacyjny typu CDC ze swoim
    sterownikiem to wystarczy FTDI, tak jest to zrobione w niektórych
    Arduino. Nie trzeba żadnego soft stacku.
    Jak chcesz zrobić Hosta to też polecam FTDI, mają już gotowe środowisko.

    MiSter

  • 13. Data: 2014-04-26 17:18:25
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

> [...]
    > Arduino. Nie trzeba żadnego soft stacku.
    > Jak chcesz zrobić Hosta to też polecam FTDI, mają już gotowe środowisko.

    to jest właśnie typowe zdegenerowane myślenie platformowca... dla Ciebie
    to może jest i jasne, ja z tej wypowiedzi nic nie zyskuję...

  • 14. Data: 2014-04-26 18:16:31
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    jak się dowiem to napiszę, na razie nie wiem, zostałem zaatakowany z
    zaskoczenia... typowa taktyka PO/EU...

    może przeniesiemy dyskusję na moją stronę: http://usbdp.org/
    czy dalej bojkot? ponoć głupota nie boli... piszcie sobie na tej
    elektrodzie...

  • 15. Data: 2014-04-26 20:54:38
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

[...]

    Podziwiam! Wysoki poziom artykułów oraz liczna grupa zainteresowanych. Próba
    oceny negatywnej - przeniesienie do Google. Wspaniały sposób na wysokie
    oceny. Godne wojownika twojej klasy. Pac i znowu twoja głowa w pisuarze.
    Widać lubisz te klimaty.

  • 16. Data: 2014-04-26 21:54:47
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    > Podziwiam! Wysoki poziom artykułów oraz liczna grupa zainteresowanych.

    dziękuję

  • 17. Data: 2014-04-27 10:49:38
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    przepraszam, zapomniałem się dopisać: pedale

    Nikt się nie chce zarejestrować na forum? może jeszcze jakieś ciekawe
    opinie na temat strony?

    teraz sobie uświadomiłem że nie ma nić co Arduino i Rasbery PI (czy jak
    to się tam pisze), tylko nie mogę sobie jakoś wymyśleć co to za kategoria...

  • 18. Data: 2014-04-27 14:39:45
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

[...]

    Oczywiście, że zapomniałeś. Każdy przecież myśli o swoich preferencjach
    seksualnych, a i wychowanie seksualne mamy różne. Ty swoje preferencje
    wykształciłeś najwyraźniej w zakrystii. I to zwichrowało twoją psyche. I
    spowodowało
    opóźnienie w rozwoju umysłowym.
    Niektórzy potrafili to nadrobić. Nie załapałeś się do tej grupy.

  • 19. Data: 2014-04-27 14:48:58
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    dla ciebie mam inną stronę: dupostrzelcommowimynie.eu

  • 20. Data: 2014-04-27 16:39:42
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    zanim uznam cię za totalnego śmiecia przedstawisz dyrektywę wspólnoty
    europejskiej na temat tego komu dali żeby innym nie dać?