  • 31. Data: 2014-04-28 17:12:29
    Temat: Re: trudne pytania...
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    albo to

    http://allegro.pl/avt966-b-karta-przekaznikow-z-inte
    rfejsem-ethernet-i4148535678.html

    mozna to jakos dostosowac do swoich potrzeb

  • 32. Data: 2014-04-28 17:15:53
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    > Lolek - pojebało cię?

    to chyba janowi coś się ubzdurało, że się mnie tak czepia... Ciebie
    przepraszam, miałeś przynajmniej odwagę napisać, że mój portal jest do
    dupy... nie wiem czemu Nikt inny nie chce skomentować? może jednak?

    A cóż mi się mogło ubzdurać? Twoje forum ma z 5 postów dokonanych przez
    admina, czyli ciebie. Nie otwierałem bo szkoda czasu. Kura oknem nie wyleci,
    cudów nie ma i tylko ciemnota w nie wierzy.
    A ciebie się uczepiłem za to co ci już pisałem. Mówią, że mądrej głowie dość
    po słowie, ale to mądrej ma znaczenie. Tobie powtórzę w myśl innej reguły:
    descie repetita placebit. Bo masz niedobory intelektualne, które nadrabiasz
    chamstwem. A chamów trzeba plenić. Zwłaszcza, jeśli... wierzą w cuda.

  • 33. Data: 2014-04-28 19:18:29
    Od: l...@g...com

    W dniu poniedziałek, 28 kwietnia 2014 13:35:48 UTC+2 użytkownik tusk, donald tusk
    napisał:
    > ma to być coś takiego:
    >

    > http://allegro.pl/avtmod06-uniwersalny-modul-portow-
    i-o-na-usb-i4174807348.html

    > czyli okazuje się, że trzeba napisać program pod Windows,
    >
    > program ma działać na zasadzie harmonogramu, co jakiś czas wysyłając
    >
    > komendy do sterownika - widział gdzieś Ktoś takiego gotowca?
    >
    > niemożliwe, żeby nikt czegoś takiego już kiedyś nie przerabiał?

    https://www.google.pl/search?q=ft245+programmer&sour
    ce=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=GY1eU9ygOaLe7AaA44DQCg&ved=
    0CAYQ_AUoAQ&biw=1024&bih=638#q=ft245+relay&tbm=isch

  • 34. Data: 2014-04-28 19:32:53
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    marny ten Twój żarcik...

  • 35. Data: 2014-04-28 21:49:11
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    > http://allegro.pl/avt966-b-karta-przekaznikow-z-inte
    rfejsem-ethernet-i4148535678.html

    pytanie brzmi, jak coś takiego można najszybciej uruchomić?
    to znaczy kupić i połączyć gotowe moduły (arduino?) i skorzystać z
    oprogramowania do tych modułów? może Ktoś przerabiał temat i oszczędzi
    mi przeglądania stron z reklamami...

  • 36. Data: 2014-04-29 11:21:13
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    tusk, donald tusk <N...@g...pl> wrote:

    > nie wiem czemu Nikt inny nie chce skomentować?

    Bo szkoda słów.

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 37. Data: 2014-04-29 11:44:15
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-04-28 21:49, tusk, donald tusk pisze:
> [...]
    > to znaczy kupić i połączyć gotowe moduły (arduino?) i skorzystać z
    > oprogramowania do tych modułów? może Ktoś przerabiał temat i oszczędzi
    Nie wiem czy Ci to pomoże, ale może doda odwagi albo zachęty.
    Sterowanie przekaźnikami na Arduino zrobił mój syn. Sam.
    Tylko on ma 12 lat.
    Jak widzisz, można. Skorzystał z książki.

    A tak poza tematem, skorzystaj kiedyś z pomocy psychiatry i terapeuty.
    Pisze zupełnie poważnie. Badania na intelekt będziesz również miał.
    Może odnajdziesz swój problem.

  • 38. Data: 2014-04-29 12:08:25
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    > Jak widzisz, można. Skorzystał z książki.

    z jakiej książki?

    > A tak poza tematem, skorzystaj kiedyś z pomocy psychiatry i terapeuty.
    > Pisze zupełnie poważnie. Badania na intelekt będziesz również miał.
    > Może odnajdziesz swój problem.

    może pójdziemy razem, się okaże, że to wasze przekonanie o wyższości
    (stymulowane przez wspólnotę europejską) to też kwalifikuje się do
    leczenia...

  • 39. Data: 2014-04-29 18:39:55
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "Jawi" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]

    A tak poza tematem, skorzystaj kiedyś z pomocy psychiatry i terapeuty.
    Pisze zupełnie poważnie. Badania na intelekt będziesz również miał.

    12-letni normalny chłopak to poziom intelektualny przekraczający możliwości
    intelektualne tego chłopczyka, który próbuje się wymądrzać a cały czas się
    sam ośmiesza i udowadnia niedobory intelektualne. A twój syn najwyraźniej
    jest powyżej średniej. Więc szkoda ciągnąć ten wątek.
    Co do drugiego twojego akapitu Jawi, nie sądzę aby to coś zmieniło. Może co
    do psychozy paranoidalnej, chociaż wątpię. Niedoborów intelektualnych nie da
    się nadgonić po okresie dojrzewania. Najlepszy wiek do rozwoju
    intelektualnego to 7-10 lat. Potem przyrost intelektu mocno zwalnia a
    powiększa się zasób wiedzy. Nie dotyczy tego chłopczyka o nicku "tusk,
    donald tusk". Przypadek beznadziejny. Ani intelekt ani wiedza.

  • 40. Data: 2014-04-29 18:40:37
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

> [...]

    może pójdziemy razem, się okaże, że to wasze przekonanie o wyższości
    (stymulowane przez wspólnotę europejską) to też kwalifikuje się do

    Plusk i znowu głowa wylądowała w pisuarze.