  • Data: 2009-01-12 20:12:00
    Temat: Re: (trochę ot) WOśP - Wawa
    Od: "maverik" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam> napisał w wiadomości
    news:gkdqg3$d0f$1@inews.gazeta.pl...

    > Mozna i z duzym prawdopodobientwem mozna odpowiedziec ze zyje z fundacji
    > bo na inna robote raczej nie ma czasu.

    nie chce brac udzialu w tej dyskusji, wszyscy pieprza bez sensu, bo On ON
    napewno ma wiecej, a ja nie mam (sorry Arni ze odpowiadam tu ale akurat
    cytat pasuje aby wyjasnic), myslicie ze przez 12 miesiecy dzien w dzien ktos
    pracuje i czerpie korzysci z orkiestry?dla calej popieprzonej grupy
    teoretykow, Owsiak ma firme produkujaca witraze, ktore sam zaczal dawno temu
    recznie wykonywac z checi i zdolnosci, ma tez od tego ludzi, wiec czas moze
    dzielic,

    p.s. jak sie czyta takiego Gregora i innych naprawde chce sie wyjezdzac,
    qrwa, ludzie, pieniadze naprawde mozna zarobic, ale nie siedzac i nic nie
    robiac

    pozdr.