  • Data: 2009-01-12 21:11:17
    Temat: Re: (trochę ot) WOśP - Wawa
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    maverik pisze:

    > nie chce brac udzialu w tej dyskusji, wszyscy pieprza bez sensu,

    Dziękuje za trafną ocenę moich wypowiedzi. Nie będę prosił o
    merytoryczną dyskusję.

    > bo On ON
    > napewno ma wiecej, a ja nie mam (sorry Arni ze odpowiadam tu ale akurat
    > cytat pasuje aby wyjasnic),

    I za trafną ocenę motywów też dziękuję

    > myslicie ze przez 12 miesiecy dzien w dzien ktos
    > pracuje i czerpie korzysci z orkiestry?dla calej popieprzonej grupy
    > teoretykow, Owsiak ma firme produkujaca witraze, ktore sam zaczal dawno temu
    > recznie wykonywac z checi i zdolnosci, ma tez od tego ludzi, wiec czas moze
    > dzielic,

    Nie, nie myślimy. Nie mamy czasu. Większość czasu zajmuje nam pieprzenie
    bez sensu. Jest ciekawsze.
    Ale na szczęście mamy oświeconych którzy myślą i nie pozwolą nam na
    wątpliwości. Bo nie. Za to też dziękujemy.

    A mogę zapytać czy masz jakieś dowody??
    Trochę bardziej przekonywające niż strona internetowa i wycinki prasowe
    sprzed 7 lat?
    Ciekawi mnie też czy jego zakład sponsorował WOSP.
    A zanim znowu zaczniesz się kiszkować, zajrzyj na www.pwn.pl i zobacz co
    znaczy słówko "ciekawi"

    > p.s. jak sie czyta takiego Gregora i innych naprawde chce sie wyjezdzac,
    > qrwa, ludzie, pieniadze naprawde mozna zarobic, ale nie siedzac i nic nie
    > robiac

    Już wyjeżdżasz??
    Ja tam nic nie poradzę na to, że mam alergie na każdą euforyczną,
    zbiorową histerię i że nie potrafię nie siedzieć i coś robić.