  • Date: Sun, 11 Jan 2009 22:33:55 +0100
    From: Jarek Skórski <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: (trochę ot) WOśP - Wawa

    Arni pisze:

    > jest pewna róznica miedzy krytyką a zawistnym przypierdalaniem sie i
    > powielaniem cudzych wypocin nie mających wiekszego sensu. A juz pytanie
    > z czego zyje Owsiak sugeruje przeslanie. Niewazne akcja, wazne ze mozna
    > znow komus dobrac sie do portfela bo to Polacy lubią najbardziej.

    McGregor ma taki a nie inny hm styl. Od zawsze taki ma. Zdziwiło Cię to?
    Pytanie o to, z czego żyje Owsiak, jest pytaniem o to, z czego żyje
    Owsiak. Cała reszta to Twoja interpretacja.

    > Primo: Owsiak tez z czegos musi zyc.

    I jeśli musi z czegoś żyć, to nie można zadać pytania z czego żyje?

    > secundo: z pewnoscią jego zrodla dochodów nie sa takie tajne, za duzo
    > kontroli miał i w swoim czasie publikowano jakies dane na ten temat.
    > tercio: to jest kuzwa dobrowolna skladka. Nie chce to nie daje a nie
    > płacze publicznie ze ktos ma z tego pieniadze.

    Publikowano dane o WOSP. Osobiście nie widziałem danych o Złoty Melon
    Sp. z o.o. To taka jednoosobowa spółka zoo związana z WOSP. To, że nie
    widziałem, nie oznacza oczywiście że ich nie ma.
    A tak przy okazji - jak myślisz - skoro sprzedawca samochodów może
    liczyć na prowizję od agenta bankowego za wciśniety kredyt to może
    istnieć prawdopodobieństwo że i w innych przypadkach jest podobnie?
    Nie, nic nie sugeruję. Pytam się.

    > PEES:
    > przecztalem tego bloga do ktorego sie odnosiłeś. Nijaki.

    Przepraszam. Do jakiego bloga ja się odnosiłem??
    Nie za dużo tych nadinterpretacji dzisiaj?