  • Data: 2009-01-11 20:12:38
    Temat: Re: (trochę ot) WOśP - Wawa
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek Skórski" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:496a4cfa$1@news.home.net.pl...
    >> 2. Nie miałem na myśli McGregora.

    Oczywiście, że masz na mysli mnie. Tylko ja odważyłem się skrytykować św.
    Owsiaka. Nie musisz się wstydzić.:-) Kolega Arni tylko czeka jak pies, żeby
    odgryźć Ci jaja. Jak mu się nie uda, wrzuci Cię do KF-u. Jak masz własne zdanie
    to nie sugeruj się psychologią tłumu. Nie każdy tłum ma racje... Oczywiście
    zdajesz sobie sprawę, że gdy znajdziesz się wśród 50 debili będziesz zawsze TY
    tym debilem. Oni będę wtedy "normalni". Bo ich jest więcej i oni określają
    normy:-) Niezłe nie?

    --
    McGregor