  • Data: 2009-01-11 20:53:35
    Temat: Re: (trochę ot) WOśP - Wawa
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arni pisze:

    > to nie zauwazylem zeby tu ktokolwiek komukolwiek łatke przypinał. Te
    > "konkretne przykłady" nie miały miejsca na tej grupie. Wiec albo podaj
    > przyklady albo nie uogolniaj bo nie wiadomo do kogo pijesz.

    A zauważyłeś do którego posta "przykleiłem" odpowiedź?
    To zauważ.
    Odniosłem się do jakiejś rzeczywistości której jestem uczestnikiem.
    Poczujesz się lepiej jak podam konkretne przypadki ze swojego podwórka?

    Popracuj nieco nad "zauważaniem" i poszukaj trochę. Na tej grupie też
    możesz znaleźć kilka konkretnych przykładów (bez cudzysłowia) na to,
    że jakakolwiek krytyczna ocena WOSP z Owsiakiem to co najmniej
    świętokradztwo.