    From: empireus <a...@b...ccc>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: [troche OT] rece opadaja - NETIA
    Date: Sun, 31 Aug 2008 23:51:06 +0200

    Dnia 31-08-2008 o 17:56:10 Mikołaj Jopczyński
    <m...@g...com> napisał(a):

    > Mam nadzieje, ze nie mowisz o canopy ??:)
    >
    > A na powazniej. Wiesz, ja widze subtelna roznice pomiedzy linkiem na
    > 2-10 osob (klientow), a linkiem np na 50-100 klientow - na stronie nie
    > ma np informacji, ze wynajmujemy swiatlowody - bo po co ?

    Wiesz, w mojej okolicy tez jest pewna firma, ktora szczyci sie ze ma
    swiatlowody (gowniane dzierzawki z TKT, ktore rozsylaja pozniej na pol
    powiatu) i inne cuda wianki ;) Owszem, chyba przeszli na MT, co i tak nie
    zmienia faktu, ze klientow olewaja i oszukuja gorzej, niz &TP ;D Nie
    wspomne juz o tym, ze praktycznie przez wiekszosc czasu ichniejszy net
    dziala gorzej, niz u mnie na urynie opartej na DSL.

    Na slowo ja Ci moge uwierzyc, ze masz neta lepszego niz ktokolwiek inny,
    ale kolega szuka czegos, co odpowiada pewnym standardom. Aczkolwiek nie
    martwilbym sie tak bardzo na Twoim miejscu, tylko juz szykowal oferte. Nie
    wszyscy potrzebuja nerwozdradek, a jesli bedziesz mial dobra oferte, to
    zlapiesz pewna czesc klientow tego osiedla :)

    --
    www.MojaJura.pl - moje miejsce na Ziemi
    www.SprzedamTo.pl